جهاد اسلامی: سفر بایدن به منطقه اتفاقی شوم و به سود دشمن صهیونیستی است

جهاد اسلامی: سفر بایدن به منطقه اتفاقی شوم و به سود دشمن صهیونیستی است
سه شنبه 21 تير 1401 - 22:22

یکی از رهبران جهاد اسلامی تاکید کرد که سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه اتفاقی شوم و ناخوشایند برای ملت و قضیه فلسطین است و هیچ خیر و برکتی برای امت اسلامی و عربی در پی ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد المدلل در گفتگو با خبرگزاری فلسطین الیوم تصریح کرد که این سفر ناخوشایند خیر و برکتی برای قضیه فلسطین ندارد و ما اهمیتی به آن نمی‌دهیم و هدف از این سفر تنها تقویت سلطه آمریکایی صهیونیستی بر کشورهای عربی و به غارت بردن ثروت و منابع آنان است.

المدلل اظهار داشت که سفر بایدن به شهر بیت لحم نیز تنها در چارچوب یک پروتکل دینی صورت می‌گیرد و آنگونه که برخی گمان می‌کنند، نفعی برای مسئله فلسطین نخواهد داشت و تنها سود و فایده این سفر برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی همچنین تصریح کرد که یکی دیگر از اهداف این سفر، نابودی باقی مانده قضیه فلسطین و مشروعیت‌بخشی هرچه بیشتر به رژیم اشغالگر در این سرزمین و ایجاد ترس و وحشت در میان کشورهای عربی از طریق معرفی ایران به عنوان تنها دشمن آنان به جای "اسرائیل" است تا این کشورها همچنان از جنبه امنیتی و نظامی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی بمانند.

این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد که از جمله اهداف دیگر این سفر، فشار بر کشورهای عربی به منظور سوق دادن آنان به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و برقراری روابط امنیتی و اقتصادی با آن است.

احمد المدلل خواستار عدم دیدار رهبران تشکیلات خودگردان با بایدن شد و تاکید کرد که ادامه دیدار و گفتگوها با آمریکایی‌ها که جانبدار و حامی رژیم صهیونیستی هستند، موجب نابودی مسئله فلسطین خواهد شد.

وی عموم فلسطینیان را به تظاهرات در اعتراض به سفر بایدن به فلسطین اشغالی فراخواند.


مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها