شیخ قاووق : با وجود مقاومت ، حقی ضایع نمی شود

شیخ قاووق : با وجود مقاومت ، حقی ضایع نمی شود
يکشنبه 26 تير 1401 - 17:39

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: "با وجود مقاومت هیچ حقی ضایع نمی شود. لبنان با مقاومت حق خود را خواهد گرفت و لقمه آسانی برای دیگران نخواهد بود."

العالم - لبنان

شیخ قاووق در سخنانی در منطقه اول جنوب در مراسم بیعت تحت عنوان «چهل بهار از نسل به نسل» در پارک «ایران» در منطقه مارون الراس تاکید کرد: با وجود مقاومت، هیچ حقی ضایع نمی شود.

حاضران دراین مراسم سرود «امام زمانم» را برای اعلام وفاداری به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواندند و با در دست داشتن پرچم هایی، عشق و وفاداری خود را به امام غایب خود اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم که برخی از علما و شخصیت های برجسته و جمعی از اهالی منطقه مارون الراس حضور داشتند، ابتدا آیاتی از قرآن کریم، تلاوت و سپس بنر بزرگی با شعار «چهل بهار» داخل پارک برافراشته شد و پس از آن نسل های مختلف مقاومت اعم از نوجوانان، جوانان، پدران مجاهدان و شهدا، بیعت کردند تا راه شهیدان را تا آزادی سرزمین خود از لوث رژیم اسرائیل و بازگرداندن همه مناطق اشغالی ادامه دهند.

شیخ قاووق دراین سخنرانی با تاکید بر اینکه زلزله پیروزی ماه ژويیه ، رژیم اسرائیلی را از جایگاه خود پایین کشید و در قهقرا قرار داد و همچنان در همان قهقهرا باقی مانده است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواست ما را بیست سال به عقب برگرداند، اما ما امروز بیست برابر قوی تر شده ایم.

شیخ قاووق تاکید کرد که با وجود مقاومت، هیچ حقی ضایع نمی شود، زیرا لبنان از طریق مقاومت، حق خود را خواهد گرفت و طعمه آسانی برای هیچ کس نخواهد بود.

وی افزود: اگر رژیم سعودی نداند که نزدیکی و همکاری با رژیم دشمن (اسرائیل) خنجری به پیکر فلسطین، لبنان، سوریه و ملت های عربی و اسلامی است، این مصیبتی بزرگ است و اگر بداند که خیانتی بزرگ است. "

وی در پایان گفت: رژیم سعودی در سال 2022 در حال تحقیر ملت های عربی و اسلامی است، در حالی که مقاومت در حال ساختن شکوه، و پیروزی و عظمت است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها