شیخ قاووق: ثروت‌های نفتی و گازی فرصتی برای نجات لبنان است

شیخ قاووق: ثروت‌های نفتی و گازی فرصتی برای نجات لبنان است
يکشنبه 29 خرداد 1401 - 19:10

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: تنها فرصت واقعی برای نجات وضعیت اقتصادی لبنان، ثروت نفتی و گازی موجود در دریاست.

العالم - لبنان

شیخ نبیل قاووق افزود: لبنان امروز در وضعیت اقتدار قرار دارد دارد که می تواند از ثروت های خود حمایت کند و نفت و گاز را استخراج کند.

وی طی مراسمی در جنوب لبنان گفت: اولویت، اکنون با تلاش برای جلوگیری از فروپاشی اوضاع است و اکنون با تلاش برای جلوگیری از فروپاشی اوضاع است و این مهم از طریق تعجیل در تشکیل دولت و تقویت وحدت ملی و تقویت مقاومت و کمک به مردم و حل بحران های کشور است که از طریق تامین دارو و فراورده های نفتی میسر می شود.

شیخ قاووق، آمریکا را مسئول جلوگیری از انتقال برق از اردن به لبنان دانست و گفت که امریکا همچنین از استخراج نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی جلوگیری می کند و امریکا با همکاری دشمن (اسرائیل)، اجازه نمی دهند که لبنان از ثروت های نفتی و گازی خود استفاده کند و می خواهد که بیش از پیش لبنانی ها را در تنگنا قرار دهد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تقویت توانایی های مقاومت و تقویت وحدت ملی ، اظهار داشت که دشمن نمی تواند توانایی های مقاومت را نادیده بگیرد و به خوبی می داند که قدرت موشکی مقاومت، می تواند که همه مراکز راهبردی اسرائیل را هدف قرار دهد و نیز به خوبی واقف است که هر گونه هزینه ای در جنگ با لبنان، در تاریخ رژیم اسرائیل بی سابقه خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها