هک سایت‌های شرکت‌های صهیونیستی/ انتشار تصویر شهید سلیمانی و پخش سرود الحشدالشعبی

هک سایت‌های شرکت‌های صهیونیستی/ انتشار تصویر شهید سلیمانی و پخش سرود الحشدالشعبی
سه شنبه 4 مرداد 1401 - 20:44

یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

وبسایت روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت با تأیید این حمله هکری نوشت که گروه الطاهره چند ماه پیش نیز وب سایت سازمان فرودگاه رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده بود.

در این حمله هکری شش وبسایت شرکت‌های فعال در حوزه فروش قطعات الکترونیک و خرید اینترنتی مورد حمله قرار گرفته است.

https://lifters.co.il

https://nadlan-world.co.il

https://anidia.co.il

https://as-global.co.il

https://liam-group.co.il

https://mtl.co.il

به گزارش فارس، گروه الطاهره در تاریخ ۱۸ تیر ماه نیز به همراه یک گروه هکری به نام «Team ۱۸۷۷» ، شرکت صهیونیستی «سلبرایت» (Cellebrite) متخصص در زمینه امنیت دیجیتال و هوش مصنوعی را هدف حمله سایبری قرار داد.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. در اواخر خرداد ماه نیز گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها