گردان‌های القسام: دشمن صهیونیستی در ازای هر حماقتی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد

گردان‌های القسام: دشمن صهیونیستی در ازای هر حماقتی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1401 - 22:57

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام ضمن هشدار شدیداللحن به رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که مقاومت، امانتدار خون مردم فلسطین و حافظ سلامت و امنیت آنان است.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در پی سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد، ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود اماکنی برای اقدامات نظامی در میان غیر نظامیان و مختصاتی که ارائه می‌دهند، دروغ محض و سیاه‌نمایی است.

وی با بیان اینکه این اقدام از چنین دشمنی بعید نیست، تصریح کرد: دشمن، برای هدف قرار دادن غیر نظامیان، نیازی به توجیه ندارد؛ زیرا تاریخش، مملوء از کشتارهای مبتنی بر دروغ است.

ابوعبیده با تأکید بر اینکه مقاومت، امانتدار خون مردم فلسطین و حافظ سلامت و امنیت آنان است، خاطر نشان کرد: سیاست هدفمند و مداوم دشمن در دروغ‌پراکنی، این حقیقت را خدشه دار نخواهد کرد، دشمن، در ازای هر گونه حماقتی علیه مردم ما، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

سخنگوی نظامی گردانهای القسام چندی پیش نیز نسبت به هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار داد.

وی با تأکید بر اینکه این گردان‌ها به چنین اقدامی، پاسخ بی‌سابقه خواهند داد، هشدار داد، این پاسخ به نحوی خواهد بود که جنگ «شمشیر قدس» در مقایسه با آنچه دشمن مشاهده خواهد کرد، یک اتفاق عادی خواهد بود.

ابوعبیده خاطر نشان کرد، هر کس که چنین تصمیمی بگیرد، فصل فاجعه‌باری در تاریخ رژیم صهیونیستی نوشته و حماقتی مرتکب شده است که با نابودی و خون، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها