جنگ سه روز غزه و تغییر موازنه قدرت به سود مقاومت

جنگ سه روز غزه و تغییر موازنه قدرت به سود مقاومت
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 21:48

کارشناسان و ناظران بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی پس از دستیابی به چندین دستاورد چشمگیر در مهار تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه توانست موازنه قوا را به سود مقاومت تغییر دهد.

العالم _ نظرکده

کارشناسان امور خاورمیانه می گویند جهاد اسلامی نزدیک به هزار موشک به سمت شهرک های اطراف غزه و شهرهای کلیدی سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند.

کارشناسان بر این باورند که مقاومت فلسطین توانست پاسخ تجاوز اشغالگران را با موشکباران سرزمین های اشغالی بدهد و موزانه قدرت را به سود خود تغییر دهد و به اشغالگران اعلام کرد بابت هر تجاوزی، بهای سنگینی خواهند پرداخت.

کارشناسان سیاسی نشان می دهند که دشمن با وجود به کار گیری همه امکانات برای دفع موشک‌های مقاومت نتوانست از شهرک های صهیونیست‌نشین خود محافظت کند که در پی حملات اخیر شهرک های اطراف نوار غزه برای اولین بار به طور کامل تخلیه شدند.

کارشناسان سیاسی خاطرنشان کردند علیرغم شلیک هزار فروند موشک به سمت سرزمین های اشغالی توسط مقاومت، دشمن اشغالگر نتوانست انبارهای موشکی مقاومت را هدف قرار دهد.

رهبران جهاد اسلامی تاکید کردند که سرایا القدس تنها در یک حمله خود 58 شهرک صهیونیستی را به طور همزمان هدف قرار داد و این یعنی اثبات قدرت مقاومت.

کارشناسان نظامی توضیح می دهند که زندگی کردن اهالی بیش از 50 شهرک اسرائیلی به مدت 3 روز در حالت رعب و وحشت و نیز بمباران و همچنین تعطیل شدن فرودگاه بن گوریون به دلیل ناامنی، همگی دستاوردهای جدیدی در عرصه مقاومت است.

کارشناسان نظامی خاطر نشان کردند مقاومت به صراحت اعلام کرده است که همه اینها تنها بخشی از توانایی مقاومت است نه همه آن.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها