جبلی: رژیم صهیونیستی نمی تواند در برابر مقاومت دوام بیاورد

سه شنبه 18 مرداد 1401 - 18:36

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اشغالگران اسرائیلی هرگز نمی‌توانند در برابر آمادگی مقاومت در منطقه دوام بیاورند.

العالم - ایران / سیاسی

پیمان جبلی که همراه با احمد نوروزی معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما از شبکه خبری العالم به منظور تبریک روز خبرنگار بازدید کرد، از این شبکه به‌خاطر پوشش مناسب جنگ علیه غزه و همچنین پوشش همه جانبه رویدادهای منطقه قدردانی کرد.

رئیس سازمان صدا‌وسیما درباره تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: این رژیم به رغم برخورداری از توانمندی پدافندی موسوم به گنبد آهنین نتوانست در مقابل واکنش سریع و قاطع مقاومت فلسطین به ویژه جنبش جهاد اسلامی دوام بیاورد؛ مقاومت تل آویو را وادار به پذیرش شروط خود و آتش بس کرد.

جبلی گفت که مقاومت در همه منطقه از یمن تا عراق، لبنان و فلسطین آماده پایداری در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی تاکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی علیرغم توانمندی‌های محدود مقاومت فلسطین در نوار غزه هرگز نتوانسته و نمی تواند در برابر آن دوام بیاورد.

جبلی برای اشخاصی که در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه مجروح شدند آرزوی شفای عاجل کرد و به روح شهدا رحمت فرستاد.

رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت روز خبرنگار، به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگارانی که در راه ادای رسالت خبری به شهادت رسیده اند، درود فرستاد.

پربیننده ترین خبرها