نشست مغرب؛ پاداش سازشکاران به لاپید!

نشست مغرب؛ پاداش سازشکاران به لاپید!
پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 - 08:53

روزنامه "اسراییل هیوم" در خبری آورده است که یائیر لاپید نخست وزیر رژیم اشغالگر به مناسبت دومین سالگرد توافق "سازش" و با هدف تدارک برای برگزاری یک نشست با حضور سران عرب سازشکار، طی چند هفته آتی به مغرب سفر خواهد کرد.

العالم ـ کشکول

«اسراییل هیوم» نوشت: نشستی که "اسراییل" برای آن برنامه‌ریزی می کند، با نشست النقب که چند ماه پیش فقط در سطح وزرای خارجه برگزار شد، متفاوت خواهد بود، نشست مغرب در عالی ترین سطوح خواهد بود، سفر احتمالی لاپید به مغرب تنها چند روز پس از سفر "جدعون سار" معاون نخست‌وزیر و وزیر دادگستری، "عیساوی فریج" وزیر همکاری‌های منطقه‌ای، "آویو کوخاوی" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و "یعقوب شبتای" بازرس کل پلیس اسرائیل صورت می‌گیرد.

نکته قابل توجه آن است که این خبر در حالی منتشر می شود که کودکان غزه در جنگ اخیر بر اثر موشک‌های لاپید به خاک و خون کشیده شده اند؛ آیا نشست لاپید و عرب‌های سازشکار پاداشی از سوی این رژیم‌ها به لاپید به دلیل جنایت های اخیرش در غزه است؟ یا آنکه ابتکاری جمعی از سوی عرب‌های سازشکار برای تقویت موقعیت و جایگاه لاپید در انتخابات آتی است؟ در هر دو حالت این امر نشان می‌دهد که سران عرب سازشکار شریک لاپید در قتل و کشتار زنان و کودکان غزه و تخریب خانه هایشان هستند.

ماهیت مبتذل روابط عرب‌های سازشکار با رژیم صهیونیستی یادآور این مهم است که باندهای اسراییلی با حمایت و کمک انگلیسی‌ها به فلسطین راه یافتند و به زور آنجا را اشغال کردند. اما این باندها اکنون به آسانی وارد بحرین و مغرب و امارات شدند و ورود آنها با تشویق آشکار رژیم‌های این کشورها صورت گرفت، بنابراین روزی که این کشورها بهای سنگین این اقدام جنایتکارانه خود را پرداخت خواهند کرد، دور نخواهد بود.

این باندها در هر جامعه ای که وارد می شوند، آنجا را دچار فروپاشی و ازهم گسیختگی می کنند؛ در واقع غربی ها به این دلیل صهیونیست ها را به مهاجرت به فلسطین تشویق کردند تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوند.

پربیننده ترین خبرها