نظامیان صهیونیست با یورش به کرانه باختری چند فلسطینی را بازداشت کردند/ بازداشت ۳۴۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در ماه گذشته

نظامیان صهیونیست با یورش به کرانه باختری چند فلسطینی را بازداشت کردند/ بازداشت ۳۴۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در ماه گذشته
جمعه 21 مرداد 1401 - 11:16

نیروهای اشغالگر صهیونیست بامداد امروز (جمعه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، چند فلسطینی را بازداشت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

نظامیان صهیونیست بامداد امروز با یورش به منازل فلسطینی ها در غرب بیت لحم ، ۵ نفر از آنان را بازداشت کردند.

در طولکرم ‌، نیز نیروهای اشغالگر ۳ شهروند فلسطینی از جمله دو اسیر آزاده را پس از یورش به منازل آنان بازداشت کردند.

چند فلسطینی دیگر نیز در شهرهای جنین ، رام الله و الخلیل بازداشت شدند.

طبق اعلام مراکز فعال در زمینه امور اسرای فلسطینی،‌ نظامیان رژیم صهیونیست در ماه ژوئیه گذشته، ۳۴۰ فلسطینی از جمله ۲۸ کودک و ۵ زن را به اسارت گرفتند.

آیین بزرگداشت شهدای نابلس با مشارکت هزاران فلسطینی در کرانه باختری

همچنین صبح امروز با مشارکت هزاران نفر از فلسطینی ها در نابلس ، مراسمی در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای نابلس از جمله ابراهیم النابلسی ، اسلاح صبوح و حسین طه در شهر نابلس واقع در کرانه باختری برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز صبح در مسجد النصر و میدان المناره آغاز شد و فلسطینی ها از مناطق مختلف نابلس و اردوگاه های مختلف به این منطقه آمدند و شرکت کنندگان پس از برگزاری نماز، شعارهایی با مضمون وفاداری به شهدا و حمایت از مقاومت سردادند و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با برگزاری راه پیمایی به سوی مقبره شهر به تلاوت قرآن کریم بر مزار شهدا پرداختند.

پربیننده ترین خبرها