مجری عملیات قدس اشغالی کیست و چگونه تسلیم شد؟

مجری عملیات قدس اشغالی کیست و چگونه تسلیم شد؟
يکشنبه 23 مرداد 1401 - 15:04

خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی اعلام کرد که مجری عملیات قدس اشغالی خود را با سلاحی که با آن عملیات را انجام داده بود، تسلیم نیروهای اشغالگر کرد.

العالم_فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم گفت: عامل تیراندازی در سحرگاه امروز یکشنبه در قدس اشغالی، یک جوان 28 ساله فلسطینی اهل بیت المقدس و از خانواده الصداوی است که خود را تسلیم کرد.

خضر شاهین خاطرنشان کرد: عملیات تیراندازی یک عملیات انفرادی بوده که از سوی جوانان فلسطینی در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در نوار غزه، کرانه باختری و در سراسر فلسطین اشغالی انجام شد.

وی توضیح داد اگر فرد تیرانداز خود را تسلیم نکرده بود، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن تمامی دستگاه های امنیتی و استقرار گسترده آنها در قدس اشغالی، نمی توانستند آن را دستگیر کنند.

خبرنگار شبکه العالم در خصوص واکنش رسانه ها و شهرک نشینان از اعلام نارضایتی و انتقاد به «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر ناتوانی در تامین امنیت شهرک نشینان خبرداد.

شاهین خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات در رژیم صهیونیستی، اپوزیسیون از این روند حداکثر استفاده را کردند و دولت موقت یعنی دولت لاپید و تمامی دستگاه های امنیتی را به ناتوانی در ایجاد امنیت متهم کردند چرا که نتوانسته از اجرای عملیات استشهادی جلوگیری کند.

خبرنگار شبکه العالم پیشتر گزارش داده بود که تیراندازی بامداد یکشنبه در دروازه مغربی در نزدیکی میدان البراق در ناحیه قدیمی شهر رخ داد که در آن 9 شهرک نشین زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

پربیننده ترین خبرها