نبرد معده های خالی اسیران فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی+ویدیو

شنبه 29 مرداد 1401 - 21:28

اسیران فلسطینی به منظور دستیابی به حق خود یعنی آزادی از بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی، خود را برای نبرد معده های خالی آماده می کنند.

العالم _ فلسطین

با وجود تصمیم رژیم اشغالگر در توقف بازداشت اداری خلیل العواوده، اسیر فلسطینی، وی همچنان روی تخت بیمارستان است و با پایان دادن به اعتصاب غذای خود که بیش از 156 روز ادامه داشته است، پیش از آزادی و بازگشت به خانه اش مخالفت می کند.

خليل العواوده در این زمینه گفت:"پیروزی جز از طرف خدا نیست. تصمیم توقف بازداشت اداری به معنای پایان اعتصاب غذا نیست و به همین علت من به اعتصاب را ادامه می دهم تا تصمیم کلی تر و گسترده تر گرفته شود و آن به یاری خدا، تصمیم آزادی است".

خانواده العواوده در شهرک "اذنا" نزدیک الخلیل بی صبرانه پس از پنج ماه فریبکاری رژیم اشغالگر، تحولات مربوط به وضع فرزندشان را دنبال می کنند و این در حالی است که اسیر آنان با رژیمی سفاک پنجه در پنجه شده است.

خلیل العواوده پدر محمد العواوده که او خود نیز مدتی را در اسارت اشغالگران بوده است، گفت:"من محتاطانه خوشبینم زیرا قرار است دادگاه استیناف برگزار شود، بنابر این من نمی توانم به تصمیم توقف بازداشت اداری فرزندم خوشبین باشم زیرا رژیم اشغالگر همواره خلف وعده می کند و من فقط به خدا خوشبینم".

هم زمان جنبش اسیران در بند اشغالگران از آغاز گام های اعتراضی ضد اداره زندان های اسرائیلی در پی عقب نشینی این رژیم از توافقات پیشین خبر داد. اسیران فلسطینی بر همین اساس اعلام کرده اند که پس از تصمیم کمیته عالی ملی امور غیرمترقبه، به طور جمعی اعتصاب غذا خواهند کرد.

این جنبش با توجه به شانه خالی کردن رژیم اشغالگر از همه توافقات به دست آمده پیشین، برای از سر گیری نبرد خود ضد اداره زندان های رژیم اشغالگر آماده می شود.

ناظران می گویند اگر اسیران اعتصاب غذای خود را آغاز کنند، کرانه باختری به بشکه باروت واقعی تبدیل خواهد شد زیرا حدود یک میلیون فلسطینی اسارت را تجربه کرده اند و می توان گفت موضوع اسیران مربوط به همه خانواده های فلسطینی است.

پربیننده ترین خبرها