حمله رژیم صهیونیستی به سوریه ۲ زخمی برجا گذاشت

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه ۲ زخمی برجا گذاشت
جمعه 4 شهريور 1401 - 06:19

یک مقام نظامی سوری بامداد جمعه اعلام کرد که در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف شهر حماه و طرطوس، ۲تن زخمی شدند.

العالم - سوریه

این مقام سوری به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گفت که پدافند هوایی سوریه حدود ساعت ۱۹.۱۵ به وقت محلی با حملات هوایی اسرائیل مقابله کرده است.

به گفته این مقام سوری که خواست نامش فاش نشود، این حمله از سوی دریا و جنوب غرب استان طرطوس صورت گرفت و بیشتر موشک‌های دشمن که اطراف شهرهای حماه و طرطوس را هدف قرار داده بودند، سرنگون شدند.

این مقام سوری اعلام کرد که علاوه بر زخمی شدن دو تن، این حمله با تلفات مادی همراه بود و آتش سوزی در برخی مناطق رخ داده است.

سانا پنجشنبه شب از شنیده شدن صدای چندین انفجار در اطراف شهر مصیاف در استان حماه خبر داد.

دیده بان حقوق بشر سوریه که دفتر آن در لندن قرار دارد، در این باره اعلام کرد که این حمله اسرائیل بیست و یکمین حمله در خاک سوریه در سال ۲۰۲۲ و سومین حمله به استان حماه بوده است.

براساس گزارش این رسانه، پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات متخاصم در آسمان مصیاف دراستان حماه مقابله کرده است.

این دومین حمله به طرطوس در هفته جاری است، یکشنبه شب نیز منابع خبری رسمی سوریه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طرطوس واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

بر اثر این حمله رژیم صهیونیستی، سه نظامی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند و خسارت‌هایی نیز به مناطقی از سوریه وارد آمد.

تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها