مقام ارشد حزب الله:

آمریکا غده سرطانی است و از لبنان به نفع تل آویو باج گیری می کند

آمریکا غده سرطانی است و از لبنان به نفع تل آویو باج گیری می کند
جمعه 4 شهريور 1401 - 20:49

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله، دولت آمریکا را غده سرطانی توصیف کرد که در حال نابود کردن مردم لبنان است.

العالم - لبنان

به گزارش پایگاه لبنانی المنار ، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد: غده سرطانی که امروزه در حال نابودی لبنانی‌ها است، دولت آمریکاست که آنها را محاصره، بحران‌هایشان را تشدید و از کمک به آنها جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: مؤثرترین پاسخ به محاصره آمریکا و سیاست اعمال محدودیت و گرسنه کردن که بر مردم لبنان تحمیل می‌کند، تقویت روحیه همبستگی، همکاری و همزیستی در بین لبنانی‌ها و تشکیل دولتی است که صاحب اراده مستقل باشد و بتواند تصمیمات خود را به دور از فشارهای آمریکا اتخاذ کند تا بتواند لبنان را از بحران خارج کند.

شیخ دعموش خاطرنشان کرد: آمریکا برای تضعیف لبنان و باج‌گیری از آن با هدف تسلیم شدن بیروت در مقابل تل آویو تلاش می‌کند، در حالی که تلاش مقاومت، تحمیل معادلات قدرت متعلق به لبنان برای محقق ساختن خواسته‌های آن و گرفتن حق و حقوقش است.

این مقام ارشد حزب الله یادآور شد: مقاومت در لبنان دیگر تنها گزینه‌ای برای آزادسازی و دفاع نیست بلکه با معادلاتی که بر دشمن تحمیل می‌کند، به گزینه‌ای برای احیای ثروت‌ها و حقوق لبنان و نجات آن از بحران اقتصادی و معیشتی تبدیل شده است.

وی در پایان اظهار داشت: حزب الله برای ایجاد فرهنگ بخشندگی، همبستگی و همکاری در جامعه لبنان تلاش می‌کند و ابتکارات اجتماعی زیادی را برای کاهش آلام مردم انجام می‌دهد. حزب الله از طریق پروژه‌ها و پیشنهادهایی که با هدف کاهش پیامدهای بحران زندگی و معیشتی متعهد می‌شود، با قدرت در صحنه خدمت به مردم حضور خواهد داشت.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها