حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به یک یتیم‌خانه! + فیلم

چهارشنبه 9 شهريور 1401 - 10:57

نیروهای امنیتی سعودی با یورش وحشیانه به یک مرکز نگهداری ایتام در استان خمیس مشیط عربستان، دختران یتیم را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

العالم _ عربستان سعودی

تعدادی از فعالان تأیید کردند که دختران یتیم خانه مطالبات حقوقی داشتند و این مطالبات توسط اداره پرورشگاه رد شد و این امر باعث شد دختران دست به اعتصاب بزنند و همین امر باعث شد تا مسئولان پرورشگاه از مقامات امنیتی کمک بگیرند.

سعودی

در واکنش به انتشار فیلم‌ها و عکس‌های مربوط به این حادثه تاسف‌بار، ترکی بن طلال بن عبدالعزیز، فرماندار منطقه عسیر، امروز، دستور تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق درباره حوادث این یتیم‌خانه در استان خمیس مشیط را صادر کرد.

محمود رفعت، وکیل مصری در توضیح این ویدئو نوشت: "خشونت علیه زنان در عربستان سعودی وحشتناک است. این حمله توسط ده‌ها نیروی امنیتی صورت گرفته است که از کابل و باتوم برای سرکوب استفاده کرده و دختران یتیم را در داخل پرورشگاه فقط به جرم اعتصاب غذا مورد آزار قرار دادند. "

کاربران توییتر در عربستان سعودی در اعتراض به این اقدام ضدانسانی نیروهای امنیتی، هشتگ "یتیمان خمیس مشیط" را ایجاد کرده‌اند که به یکی از هشتگ‌های پربازدید تبدیل شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها