بهانه عجیب صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی‌های جدید

بهانه عجیب صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی‌های جدید
چهارشنبه 9 شهريور 1401 - 13:30

مقامات رژیم صهیونیستی که از هر بهانه ای برای توسعه شهرک‌سازی‌ها در سرزمین‌های اشغالی استفاده می کنند، این بار بهانه عجیب ادامه گفت‌وگو های ایران و گروه ۱+۴ را برای ساخت و سازهای جدید در سرزمین‌های اشغالی دستاویز قرار داده اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

پایگاه خبری "مرسال قطر"، به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم چند روز دیگر موافقت خود را با ساخت این واحدها در شهرک "جفعات هشیکد" اعلام می کند.

رژیم صهیونیستی در نظر دارد با ساخت صدها واحد مسکونی در بیت المقدس اشغالی، برای شهرک نشینان صهیونیست مجوز ساخت بدهد، موضوعی که به اعتقاد برخی کارشناسان رویکرد انتخاباتی داشته و مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال کسب رای ساکنان شهرک های صهیونیست نشین هستند.

این گزارش می افزاید: این اقدام در راستای تلاش تل آویو برای اعمال فشار بر ایالات متحده آمریکا برای اتخاذ موضع سخت تر در قبال ایران صورت می گیرد.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، طی چند هفته گذشته آمریکایی ها تلاش هایی برای ممانعت از تصویب ساخت این واحدهای مسکونی داشتند، به ویژه اینکه "تام نیدز" سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی بیشترین مخالفت را با این اقدام مقامات تل آویو ابراز کرده بود.

پربیننده ترین خبرها