درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری + ویدیو

درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری + ویدیو
دوشنبه 14 شهريور 1401 - 10:24

مبارزان فلسطینی به دنبال یورش های متعدد نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری به مقابله با آنها از طریق تبادل آتش و شلیک به سوی صهیونیست ها از شب گذشته تا بامداد امروز پرداختند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع فلسطینی، مبارزان فلسطینی بامداد امروز (دوشنبه) به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه "بیت فوریک" در شرق شهر نابلس تیراندازی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در پی اقدام یک خودرو در پرتاب یک بمب دست ساز به سوی نظامیان این رژیم دست کم چهار نظامی به شدت مجروح شدند.

این حادثه در نزدیکی روستای نبی صالح، در شمال غرب رام‌الله روی داده است.

فلسطینهمچنین در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طوباس طی بامداد امروز (دوشنبه) مبارزان فلسطینی به مقابله با صهیونیست ها برخاسته و به سمت آنها آتش گشودند.

گردان های طوباس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردان ها نیروهای رژیم صهیونیستی را هنگام یورش به طوباس هدف رگبار گلوله قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک قباطیه در جنوب جنین نیز هدف تیراندازی قرار گرفتند. از سوی دیگر خبرهای منتشر شده حاکی است که زندان "عوفر" در غرب رام الله در کرانه باختری نیز هدف تیراندازی قرار گرفت. به دنبال این واقعه ارتش رژیم صهیونیستی حضور نیروهای خود در ورودی این زندان را تقویت کرد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی چند جوان فلسطینی از جمله " محمد غوارده" و "أنور السباعنه" و "امین السعدی" را در شهر جنین بازداشت و چند نفر دیگر را زخمی کردند.

دستکم یک جوان فلسطینی نیز از ناحیه سر هدف اصابت گلوله اشغالگران قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

همچنین خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) یک اتوبوس صهیونیست ها در حال عبور از منطقه حمرا جاده 90 نزدیک دره اردن هدف حمله و تیراندازی دو مرد فلسطینی قرار گرفت که 6 شهرک نشین صهیونیست از جمله راننده اتوبوس مجروح شدند.

این دو جوان فلسطینی در ادامه عملیات خود دو کوکتل مولوتف پرتاب کردند که اتوبوس را به آتش کشید.

پربیننده ترین خبرها