حزب الله عملیات "غور اردن" را تبریک گفت

حزب الله عملیات
دوشنبه 14 شهريور 1401 - 21:23

جنبش حزب‌الله لبنان عملیات دقیق و حساب شده رزمندگان فلسطینی در منطقه «غور اردن» را تبریک گفت.

العالم_لبنان

به گزارش پایگاه خبری العهد، در بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله، عملیات منحصر به فرد و شجاعانه مجاهدین فلسطینی علیه اتوبوس نظامیان صهیونیست در منطقه غور اردن در شرق کرانه باختری را تبریک می‌گوید و آن را تاییدی همیشگی بر عزم ملت فلسطین برای مقابله با دشمن اسرائیلی می‌داند.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد: حزب الله این عملیات و دیگر رویارویی‌های قهرمانانه ملت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی را تجسم واقعی اعتقاد راسخ این مردم به حق مقاومت و عزم و اراده آنها برای ادامه راه آزادی تا رسیدن به پیروزی کامل می داند.

عصر دیروز (یک شنبه) سرزمین های اشغالی شاهد عملیاتی دقیق و حساب شده رزمندگان فلسطینی بود که طی آن یک اتوبوس حامل نظامیان تیپ ویژه گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن هدف قرار گرفت و هفت نظامی این رژیم زخمی شدند؛ عملیاتی که وحشت فراوانی به دل صهیونیست‌ها انداخت و معادلات آنها را به هم ریخت.

منابع خبری فلسطینی گفتند که با انجام این عملیات که در نوع خود بسیار حائز اهمیت می باشد، نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمدند و ترس و وحشت سرزمین های اشغالی را فرا گرفت.

شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب رغم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها