حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب سوریه/ 3 موشک به فرودگاه حلب اصابت کرد

حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب سوریه/ 3 موشک به فرودگاه حلب اصابت کرد
سه شنبه 15 شهريور 1401 - 22:08

رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حملات خود قرار داده است.

العالم - سوریه

منابع خبری سوری از شنیده شدن صدای انفجار در لاذقیه و حلب خبر دادند، براساس این گزارش رژیم صهیونیستی با حملات هوایی، فرودگاه حلب را هدف قرار داده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در همین راستا گزارش داد که پدافند هوایی با موشک های متجاوزان رژیم صهیونیستی مقابله و تعدادی از آنها را ساقط کرد.

خبرنگار العالم درخصوص جزئیات این حملات گزارش داد که در ابتدا در لاذقیه صدای موشک‌ها شنیده شد و سپس در حلب صدای انفجارهای متعدد به گوش رسید، پس از آن موشک‌ها در فرودگاه بین المللی حلب سقوط کردند.

«حسام زیدان» گزارش داد که رژیم صهیونیستی به صورت پی در پی فرودگاه حلب را مورد هدف قرار داد، رژیم صهیونیستی تلاش می کند فرودگاه بین‌المللی حلب را از خدمات رسانی خارج کند. رژیم صهیونیستی تلاش می کند تجاوز خود را در چند جبهه گسترش دهد، منابع از وارد شدن خساراتی در نزدیکی یا داخل فرودگاه بین‌المللی حلب خبر می دهند.

خبرنگار العالم افزود: حداقل سه موشک در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حلب سقوط کرد که از سمت دریای مدیترانه پرتاب شد.

سوریهوی خاطرنشان کرد: تداوم جنگ روانی از جمله سیاست های همیشگی رژیم صهیونیستی است به همین منظور فرودگاه حلب که فرودگاهی غیرنظامی است را هدف می گیرد، این تجاوزات خسارت مادی به باند فرودگاه وارد کرد و آن را از خدمات رسانی خارج کرده است.

در همین راستا، «روتر نت» رسانه عبری در خبری فوری از حمله هوایی به سوریه خبر داد، به نوشته این رسانه عبری زبان، این حملات منجر به وقوع انفجارهایی در منطقه لاذقیه سوریه و فعال شدن سامانه پدافند هوایی در این منطقه شده است.

پربیننده ترین خبرها