گزارش العالم از میزان خسارات حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه غیر نظامی حلب سوریه + ویدیو

گزارش العالم از میزان خسارات حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه غیر نظامی حلب سوریه + ویدیو
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 08:11

خبرنگار شبکه خبری العالم با انتشار تصاویری از میزان خسارات وارده به داخل فرودگاه غیر نظامی حلب سوریه به دنبال حمله سه شنبه شب (دیشب) رژیم متجاوز صهیونیستی به این فرودگاه پرده برداشت.

العالم ـ سوریه

در ویدیویی که خبرنگار العالم ارسال کرده، میزان خسارات وارده در حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به داخل فرودگاه غیر نظامی حلب به تصویر کشیده شده است.

بنابر این گزارش در حمله تجاوزکارانه سه شنبه شب (دیشب) رژیم صهیونیستی به سوریه ابتدا در لاذقیه صدای موشک‌ها شنیده شد و سپس در حلب صدای انفجارهای متعدد به گوش رسید، پس از آن موشک‌هایی به فرودگاه بین المللی حلب اصابت کرد.

حلبگفته می شود در حمله رژیم صهیونیستی حداقل سه موشک به فرودگاه بین‌المللی غیر نظامی حلب اصابت کرد که از سمت دریای مدیترانه شلیک شده بود.

رژیم صهیونیستی به رغم ممنوعیت قوانین بین المللی در زمینه حمله نظامی به فرودگاه های غیر نظامی، همواره بدون هیچگونه نگرانی از واکنش های جهانی هر از گاهی فرودگاه غیر نظامی سوریه را هدف حملات هوایی و بمباران جنگنده های خود قرار می دهد. هدف این رژیم خارج کردن فرودگاه بین‌المللی حلب از خدمات رسانی است.

در همین حال وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه بین المللی حلب منجر به از کار افتادن آن شده است.

وزارت حمل و نقل سوریه خاطرنشان کرد: به دنبال این حملات، همه پروازهای فرودگاه بین المللی حلب به فرودگاه بین المللی دمشق تغییر یافته است.

وزارت حمل و نقل سوریه همچنین از مسافران خواست تا زمان ترمیم و بازسازی فرودگاه، زمان پرواز خود را با شرکت های هواپیمایی و دفاتر مربوطه هماهنگ کنند.

پربیننده ترین خبرها