جهاد اسلامی: ترور رهبران عزم و اراده قاطع "گردان‌های قدس" را خدشه‌دار نمی‌کند

جهاد اسلامی: ترور رهبران عزم و اراده قاطع
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 14:47

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین اعلام کرد بعد از سلسله عملیات موفقیت‌آمیزی که ارکان امنیتی صهیونیست‌ها را به لرزه درآورده است ترور رهبران هرگز عزم و اراده قاطع گردان‌های قدس را خدشه‌دار نمی‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، گردان‌های قدس در ۲۱‌امین سالگرد شهاده رهبران "اسعد دقه"، "وائل عساف" و "سفیان العارضه"، در بیانیه‌ای اعلام کرد: در دوازدهمین روز از سپتامبر 2001، شهید فرمانده اسعد دقا از "اتیل طولکرم"، شهید فرمانده وائل عساف و شهید فرمانده سفیان الارده از شهر "عرابه" در جنوب جنین، سه تن از برجسته‌ترین رهبران گردان‌های قدس در کرانه باختری بعد از درگیری مسلحانه با نیروهای صهیونیستی، ترور شدند.

جهاد اسلامی تأکید کرد: رهبران شهید ما پایه‌های اقدام جهادی را در شمال کرانه باختری بنا نهادند، اولین هسته‌های گردان‌های قدس را تأسیس، و شروع به طراحی و اجرای یک سری عملیات قهرمانانه و درگیری‌های مسلحانه علیه نظامیان اشغالگر کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بعد از ۲۱ سال از شهادت این رهبران، شمیر گردان‌ها همچنین مشروعیت دارد و در غزه می‌جنگد و در کرانه باختری وارد درگیری‌ها (با صهیونیست‌ها) می‌شود و آن، گردان‌هایی را بنا نهاده که از جنین تا طولکرم و نابلس ریشه دوانده و با خون خود میدان‌های جنگ را متحد می‌کند.

پربیننده ترین خبرها