سردار شریفی در گفتگو با العالم مطرح کرد؛

اظهار رضایت زائران از اقدامات صورت گرفته برای مراسم اربعین/ در توسعه زیرساخت های متعدد، وضعیت ایده آلی داشتیم

اظهار رضایت زائران از اقدامات صورت گرفته برای مراسم اربعین/ در توسعه زیرساخت های متعدد، وضعیت ایده آلی داشتیم
دوشنبه 21 شهريور 1401 - 19:04

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در توسعه زیرساخت های متعدد جاده ای ، فناوری، حمل و نقل و نظم و امنیت و همه موضوعات نسبت به سال های گذشته یک وضعیت ایده آلی را داشتیم و وقتی زائرین عزیز این مسیر را طی کردند و برگشتند اظهار رضایت می کردند.

العالم _ ایران / سیاسی

سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: امسال هم توفیق پیدا کردیم جزء خادمین اباعبدالله الحسین علیه السلام و زائران اباعبدالله در سنگر انتظامی طرح ریزی های لازم را انجام بدهیم خداوند متعال را سپاسگزاریم که زائرین عزیز پس از دو سال وقفه با شور و هیجان از سراسر کشور و از سراسر دنیا سرازیر شدند و از گذرگاه مرزی ما عبور کردند و به کربلای معلی رفتند.

وی افزود: ما هم در توسعه زیرساخت های متعدد جاده ای ، فناوری، حمل و نقل و نظم و امنیت و همه موضوعات نسبت به سال های گذشته یک وضعیت ایده آلی را داشتیم و وقتی زائرین عزیز این مسیر را طی کردند و برگشتند اظهار رضایت می کردند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: یک کار مشترکی بود بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عزیز عراق که در کنار هم و در یک شرایط هم افزا توانستند یک کار باارزشی را انجام بدهند. خیل کثیری از زائرین عزیز ما که تقریبا رفت و برگشتشان بیش از 3 میلیون نفر است این مسیر را بدون کوچکترین حادثه ای رفتند و برگشتند که جای شکر دارد و از همه زائرین عزیز و ملت عزیز و از تمام دست اندرکاران جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق هم صمیمانه سپاسگزاریم به دلیل مهمان نوازی خیلی خوبی که داشتند و همه این ها باعث شد که بالاخره امروز ما شاهد این هستیم که عاشقان اباعبدالله الحسین عاشقانه رفتند زیارت کردند و به وطن خودشان بر می گردند و ممنونم که با خدمتگزاران خودشان و پلیس جمهوری اسلامی همکاری لازم را داشتند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها