اعتصاب غذای ده ها اسیر فلسطینی وارد سومین روز خود شد

اعتصاب غذای ده ها اسیر فلسطینی وارد سومین روز خود شد
سه شنبه 5 مهر 1401 - 12:05

ده ها اسیر فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود را در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود توسط نظامیان صهیونیست برای سومین روز متوالی ادامه می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود را در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود توسط نظامیان صهیونیست برای سومین روز متوالی ادامه می دهند.

باشگاه اسیر فلسطین افزود: ۲۸ نفر از اسرای اعتصاب کننده در زندان عوفر رژیم صهیونیستی و دو نفر دیگر در زندان های النقب و هداریم محبوس هستند.

بر اساس این گزارش، اسرای فلسطینی که در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود اعتصاب غذا کرده اند، از حضور در دادگاه های رژیم صهیونیستی امتناع می کنند.

اسرای فلسطینی پیش از این اعلام کرده بودند که در سایه تشدید اقدامات غیر قانونی رژیم صهیوینستی به اقدامات اعتراضی خود ادامه خواهند داد و اقدامات مدیریت زندان های تل آویو در راستای انتقام از اسرا صورت می گیرد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی اخیراً بازداشت غیر قانونی و بدون تفهیم اتهام موسوم به «بازداشت اداری» شهروندان فلسطینی را تشدید کرده و شمار اسرای اداری در زندان های این رژیم به ۷۶۰ نفر رسیده است که تعدادی از آنه کودک، زن و افراد سالخورده هستند. همچنین ۸۰ درصد از اسرای اداری از کسانی هستند که سال های زیادی از عمر خود را در زندان های صهیونیستی سپری کرده اند.

پربیننده ترین خبرها