گزارش خبرنگار العالم از جزئیات شلیک راکت به اطراف پارلمان عراق

چهارشنبه 6 مهر 1401 - 18:09

خبرنگار شبکه العالم در عراق از اصابت سه راکت به داخل منطقه الخضراء در مرکز بغداد پایتخت عراق در زمان برگزاری جلسه مجلس نمایندگان عراق خبر داد.

العالمعراق

خبرنگار العالم در گفتگوی مستقیم در گزارشی کامل از وضعیت منطقه الخضراء در بغداد در نتیجه شلیک راکت به این منطقه در زمان برگزاری جلسه مجلس در روز چهارشنبه گفت که سه راکت به منطقه الخضراء شلیک شد که اولی به مقابل ساختمان مجلس نمایندگان عراق و دومی به نزدیک دار الضیافه وابسته به نخست وزیری و سومی به نزدیک سیطره القدس در داخل منطقه الخضراء اصابت کرد.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام ستاد اطلاع رسانی ارتش عراق ، درنتیجه این شلیک ها ، یک افسر و سه نظامی زخمی شدند و به چند خودرو و یک ساختمان در اطراف منطقه الخضراء خسارت وارد شد.

همه ساختمان های دولت عراق و مراکز امنیتی و ساختمان های سفارت های خارجی از جمله سفارت آمریکا در منطقه الخضراء در مرکز بغداد واقع شده اند.

به گزارش خبرنگار العالم ، شلیک راکتی به منطقه الخضراء موجب وحشت و نگرانی خبرنگاران و روزنامه نگاران شده است.

بخش اطلاع رسانی مجلس عراق در بیانیه ای اعلام کرد مجلس نمایندگان با 222 رای موافق و 13 رای مخالف ، به دادن رای اعتماد مجدد به محمد الحلبوسی رئیس مجلس نمایندگان رای داد.

مجلس نمایندگان عراق روز چهارشنبه جلسه خود را به ریاست شاخوان عبدالله معاون دوم رئیس مجلس برای رای گیری درباره استعفای رئیس پارلمان و انتخاب معاون اول برگزار کرد.

پربیننده ترین خبرها