فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
جمعه 8 مهر 1401 - 21:09

ساعاتی پیش جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی ‌کردند‌ که در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

العالم - ایران

در ادامه آشوب‌های امروز زاهدان، ساعاتی پیش جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی می‌کردند که بلافاصله ‌نیروهای امنیتی در منطقه حضور یافتند.

متاسفانه در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضرب یک گلوله از ناحیه سینه مجروح شد ‌و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی ‌دقایقی پیش به دلیل جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید.

بر طبق این گزارش اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.

همچنین در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند.

سردار طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره حمله افراد مسلح به کلانتری زاهدان گفت: به سه کلانتری در شهر زاهدان حمله شده است؛ وضعیت تقریبا در شهر پایدار است. تعدادی از مهاجمان دستگیر شدند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها