ویدیو/ تمام دانشجویان دانشگاه شریف از دانشگاه خارج شدند/ کلاس‌های دانشگاه تا اطلاع ثانوی"مجازی"شد

ویدیو/ تمام دانشجویان دانشگاه شریف از دانشگاه خارج شدند/ کلاس‌های دانشگاه تا اطلاع ثانوی
دوشنبه 11 مهر 1401 - 07:35

گزارش ها و تصاویر منتشر شده حاکی است که تمام دانشجویان از محوطه دانشگاه شریف خارج شده و جو دانشگاه آرام است. 

العالم ـ ایران ـ سیاسی

تصاویر دریافتی از داخل دانشگاه صنعتی شریف در بامداد امروز (دوشنبه ۱۱ مهرماه) از جو آرام در این دانشگاه حکایت دارد.

دانشگاه شریفبنابر تصاویر و گزارش های منتشر شده، فضای دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون آرام و دانشجویان همگی از دانشگاه خارج شده‌اند.

کلاس‌های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی"مجازی"شد

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز (دوشنبه مورخ ۱۱ مهر) تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به دنبال تجمع های اعتراضی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طی عصر دیروز (یکشنبه) در واکنش به حوادث اخیر در کشور و ملتهب شدن فضای دانشگاه و درگیری‌های رخ داده در آن، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری شخصا برای گفتگو با دانشجویان و پیگیری و مدیریت تجمع دانشجویان در دانشگاه شریف حاضر شد.

دانشگاه شریفدر پی انتشار برخی شایعات از سوی رسانه های بیگانه، خبرگزاری ایرنا گزارش داده تمام دانشجویان از محوطه دانشگاه خارج و دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جو دانشگاه آرام شده است.

در همین حال رئیس دانشگاه شریف اعلام کرده حال دانشجویان خوب است و خانواده‌های آنان تحت تاثیر شایعات رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

این گزارش حاکی است تجمع در دانشگاه شریف تمام شده و دانشجویان از دانشگاه خارج شده‌اند و در حال حاضر دانشجویی در دانشگاه حضور ندارد.

در همین حال گفته می شود برخی افراد غیر دانشجو در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کرده بودند که منجر به ترافیک در آن محدوده شد و این افراد هم نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

عصر دیروز (یکشنبه) تجمعی در داخل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که با شعارهای تند و ساختارشکنانه همراه بود، در حاشیه تجمع وزیر علوم نیز در دانشگاه حاضر شد و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

خیابان آزادی توسط پلیس مسدود شد

به دنبال تجمع عناصر اغتشاشگر در خیابان‌های اطراف دانشگاه صنعتی شریف برای ایجاد بار ترافیکی در این محدوده خیابان آزادی از سوی عوامل پلیس راهور مسدود شد.

سناریوی نخ نما شده رسانه‌های معاند

برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در این تجمعات کشته نشده است.

به رغم اخبار منتشر شده توسط ضد انقلاب در فضای مجازی و تبلیغات وسیع رسانه های معاند، دیروز تجمع خاصی در تهران صورت نگرفت و فقط عصر در دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند که باعث ایجاد ترافیک شدید در خیابان آزادی شد و این تجمع هم ساعتی بعد به پایان رسید.

پربیننده ترین خبرها