حمایت علنی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از آشوبگری در ایران

حمایت علنی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از آشوبگری در ایران
يکشنبه 17 مهر 1401 - 17:30

مسئولان رژیم صهیونیستی اغتشاشات اخیر در ایران را به نفع این رژیم توصیف کرده و گفتند که تل آویو، اغتشاشگران را دوست خود می داند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی درباره آشوبگری و اغتشاشات اخیر در ایران، خطاب به اغتشاشگران نوشت: "اسرائیل شما را دوست دارد."

«فلور حسن-ناحوم» معاون صهیونیست شهرداری بیت‌المقدس به رسانه‌های این رژیم گفت که انتظار می کشد که ایران نیز مثل سودان، مغرب، بحرین و امارات به روند سازش با صهیونیستها بپیوندد.

وی گفت: این شرایط بیش از هر کسی در جهان به نفع ماست زیرا ایران بزرگترین تهدید علیه ما است.

«ران هولدای» شهردار صهیونیست شهر تل آویو نیز با انتشار ویدئویی در توئیتر از اغتشاشات در ایران حمایت کرد و پورتال های خبری کابینه و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز آن را بازنشر دادند.

این رویکرد رژیم کودکش صهیونیستی و حمایت مقامات این رژیم از اغتشاشگران بار دیگر ثابت می کند که این رژیم، آمریکا و برخی ایادی منطقه ای حامی تل آویو در به راه انداختن اغتشاشات اخیر در ایران دست داشتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی دوشنبه گذشته در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر فرمودند: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی‌های خائن در خارج به آنها کمک کردند.

پربیننده ترین خبرها