همایش روز جهانی دریانوردی در بوشهر برگزار شد/ تجلیل از فعالان عرصه دریانوردی

همایش روز جهانی دریانوردی در بوشهر برگزار شد/ تجلیل از فعالان عرصه دریانوردی
دوشنبه 18 مهر 1401 - 07:41

در آئینی به مناسبت روز جهانی دریانوردی با حضور مسئولان و فعالان عرصه دریا و دریانوردی از فعالان این بخش در استان بوشهر تجلیل شد.

العالم - ایران

محمد شکیبی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز دوشنبه در آیین روز جهانی دریانوردی و تجلیل از دریانوردان استان بوشهر اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در استان بوشهر توسعه بنادر را به صورت ویژه دنبال می‌کند که از جمله آنها می توان به توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین اشاره کرد.

وی ادامه داد: با حمایت هایی که سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه زیرساخت ها در استان بوشهر داشته در مجتمع بندری نگین احداث جاده دسترسی در دستور کار قرار گرفته است که اکنون پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد.

شکیبی بیان کرد: پیگیری ها برای پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر و فراهم سازی امکان تردد کشتی های 50 هزار تنی در این بندر نیز با جدیت در حال انجام است.

در این آیین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد برترین های عرصه دریا و دریانوردی با حضور محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و صالح رحیمی فرماندار بوشهر تجلیل شدند.

براساس این گزارش، فخرالدین محمدی روابط عمومی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بین روابط عمومی‌‌های شرکت‌های فعال در بندر بوشهر به عنوان روابط عمومی نمونه تجلیل شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها