موضع عراق نسبت به تصمیم اخیر اوپک پلاس درخصوص کاهش تولید نفت

موضع عراق نسبت به تصمیم اخیر اوپک پلاس درخصوص کاهش تولید نفت
يکشنبه 24 مهر 1401 - 20:42

شرکت بازاریابی نفت عراق بیان کرد که تصمیمات اوپک پلاس براساس خوانش ها و شاخص های اقتصادی و به صورت عینی و حرفه ای و با اجماع اعضا اتخاذ می شود.

العالم - عراق

شرکت بازاریابی نفت عراق بر اهمیت نتایج و تاثیرات تصمیم اوپک پلاس برای کاهش روزانه 2 میلیون بشکه ای تولید نفت تاکید کرد.

به گزارش الفرات نیوز، شرکت بازاریابی نفت عراق بیان کرد که تصمیمات اوپک پلاس براساس خوانش ها و شاخص های اقتصادی و به صورت عینی و حرفه و با اجماع اعضا اتخاذ می شود.

این شرکت افزود که انسجام کاملی میان اعضای اوپک پلاس وجود دارد مبنی بر اینکه بهترین رویکرد در تعامل با اوضاع کنونی بازار نفت که عدم قطعیت و وضوح رویکرد بر آن غالب است، رویکرد پیش دستانه ای است که از ثبات بازار حمایت و مسیر آینده را تعیین می کند.

شرکت بازاریابی نفت عراق به ارتباط تنگانگ تقاضای نفت و رشد اقتصاد جهانی که تاثیر بسزایی بر یکدیگر دارند، اشاره کرد.

این شرکت تصریح کرد که صندوق بین المللی پول در گزارش اخیرش اشاره کرده است که اقتصاد جهانی به سمت رکود بسیار گسترده ای می رود که اگر این اتفاق رخ دهد تقاضای نفت خام کاهش می یابد در نتیجه اوپک پلاس تصمیم اخیر برای کاهش تولید نفت را اتخاذ کرد.

شرکت بازاریابی نفت عراق توضیح داد که عراق اوضاع بازار و نیازهای کشورهای مصرف کننده و بخش صنعتی و توسعه ای جهانی را درک و این تغییرات را از نزدیک با شرکایش زیر نظر دارد تا توازن مورد نظر در بازار نفت را تحقق بخشد و ثبات و رشد اقتصاد جهانی را حفظ کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها