از ابتدای سال 2022 تاکنون؛

پیکر 22 شهید فلسطینی در چنگ صهیونیست ها

پیکر 22 شهید فلسطینی در چنگ صهیونیست ها
دوشنبه 25 مهر 1401 - 18:32

رژیم اشغالگر اسراییلی از آغاز سال 2022 تاکنون پیکر 22 شهید فلسطینی را در سردخانه ها نگه داشته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

از میان این پیکرها، 8 شهید از جنین، 5 نفر از رام الله، 3 نفر از قدس و حومه آن، 2 نفر از بیت لحم و 2 تن دیگر از الخلیل و یک شهید از طولکرم و یک نفر دیگر از نابلس است.

در ماه مارس گذشته مقامات رژیم اشغالگر اجساد 4 شهید را در چمگ خود نگه داشتند؛ از جمله این افراد کریم جمال القواسمی از شهرک الطور، عبدالرحمن جمال قاسم از اردوگاه الجلزون و نضال جعافره از ترقومیا و ضیاء حمارشه از یعبد در جنین است.

در ماه آوریل گذشته مقامات اسراییلی پیکر 5 شهید از جمله صائب عباهره و خلیل طوالیه و رعد خازم از اردوگاه جنین و سیف ابولبده از طولکرم و مها الزعتری از الخیل را توقیف کردند.

اسراییلی ها در ماه می اجساد معتصم عطاالله از شهرک تقوع و داوود الزبیدی از جنین را نزد خود نگه داشتند.

مقامات اسراییلی در ماه سبتامبر گذشته نیز پیکر 7 شهید از جمله فادی غطاس از اردوگاه الدهیشه و هیثم مبارک از بیتونیا و احمد عابد و عبدالرحمن عابد از شهرک کفر دان و محمد ابوجمعه از الطور ومحمد علی ابوکافیه از بیت اجزا و سائد الکونی از نابلس را به اسارت بردند!

در ماه اکتبر فعلی نیز پیکر 4 شهید از سوی صهیونیست ها توقیف شده است؛ از جمله خالد الدباس از اردوگاه الجلزون و سلامه الشراعیه از بیرزیت و قیس عماد شجاعیه از دیر جریر و محمد ترکمان از اردوگاه جنین است.

پربیننده ترین خبرها