درگیری قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشرار و قاچاقچیان در تایباد

درگیری قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشرار و قاچاقچیان در تایباد
شنبه 30 مهر 1401 - 20:56

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش از درگیری با اشرار و دستگیری قاچاقچیان در نوار مرزی تایباد خبر داد.

العالم ـ ایران

امیر سرتیپ رضا آذریان روز شنبه درباره درگیری با اشرار و دستگیری قاچاقچیان گفت: دلاورمردان ارتش عصر جمعه با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در جریان این کمین ۱۰ نفر از متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیروهای ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

امیر آذریان اظهار داشت: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

وی افزود: سرباز وظیفه احمد لطفی در جریان گشت و کمین جانانه در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هوشیارتر و توانمندتر از همیشه برای تامین امنیت نظام مقدس، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد داد هیچ متجاوزی گوشه چشمی به یک وجب از خاک میهن اسلامی داشته باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها