جهاد اسلامی: مقاومت گسترش یافته، قدس و سراسر کرانه باختری را دربرخواهد گرفت

جهاد اسلامی: مقاومت گسترش یافته، قدس و سراسر کرانه باختری را دربرخواهد گرفت
شنبه 30 مهر 1401 - 22:10

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تداوم عملیات‌های استشهادی در قدس و کرانه باختری بیانگر تثبیت راه مقاومت در وجدان و باور جوانان فلسطینی است.

العالم - فلسطین اشغالی

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم عملیات‌ شهادت‌طلبانه در قدس و کرانه باختری بیانگر تثبیت راه مقاومت در وجدان و باور جوانان انقلابی فلسطین است و آن‌ها درک کرده‌اند که مقابله با اشغالگران تنها راه حمایت از سرزمین و مقدسات آن است.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، سلمی همچنین انجام عملیات‌ استشهادی در کرانه باختری را تبریک گفت و مجریان آن را ستود و خواستار تداوم این عملیات‌ها شد.

وی تصریح کرد که این عملیات‌ها نشان می‌دهد مقاومتی که قهرمانان کتیبة جنین آن را شعله‌ور و رهبری کردند، اکنون گسترش یافته و قدس و از شمال تا جنوب کرانه باختری را دربرخواهد گرفت.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که یک جوان به نام «رابی عرفه رابی» (۳۲ ساله) بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به ناحیه سر وی، به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی در گذرگاه ۱۰۹ قلقیلیه مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و عصر امروز شنبه با حالتی وخیم به بیمارستان دولتی درویش نزال منتقل شد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی امروز از یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی خبر داده و گفتند که یک شهرک‌نشین صهیونیست با ضربات چاقو بشدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

این در حالی است که شانزدهم مهر ماه جاری هم دو نفر از رزمندگان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

در جریان عملیات تیراندازی که در ایست‌وبازرسی «شعفاط» صورت گرفت، یکی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسید و دو نفر دیگر هم به شدت زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها