پلیس اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

پلیس اسرائیل به حالت آماده باش درآمد
سه شنبه 3 آبان 1401 - 17:58

نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت فلسطین به جنایات اخیر این رژیم علیه فلسطینی‌ها در نابلس، به حالت آماده باش کامل در آمدند.

العالم - فلسطین اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات این رژیم در پی هشدارهای مقاومت فلسطین و در راس آن گروه مبارز "عرین الاسود" (بیشه شیران) نظامیان خود را یک هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم به حالت آماده باش کامل در آوردند.

برپایه این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ گروه عرین الاسود به حملات دوشنبه شب این رژیم در نابلس و شهادت یکی از فرماندهان گروه مذکور هستند.

این شبکه همچنین گزارش داد، برخلاف کمپین‌های انتخاباتی دوره‌های گذشته، استقرار پلیس رژیم اشغالگر بر حوزه‌های رای‌گیری متمرکز نیست، بلکه مقامات این رژیم در تلاش هستند تا از وقوع اتفاقات احتمالی که روند انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد جلوگیری کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که تعداد هشدارها برای انجام عملیات در حال افزایش است و این هشدارها شامل انجام عملیات در مناطقی در کرانه باختری و مناطق اشغالی دیگر می‌شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از آن به حالت آماده‌باش درآمده‌اند که نمایندگان گروههای فلسطینی در نوار غزه در نشست خود پس از شهادت بامداد امروز سه شنبه شش فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرهای نابلس و رام الله در کرانه باختری رود اردن، عزای عمومی اعلام کرده و برای اعلام همبستگی با اهالی کرانه باختری و مبارزان و مقاومت در این منطقه از ساکنان نوار غزه خواستند که امروز را اعتصاب عمومی برگزار کنند.

نمایندگان گروههای فلسطینی همچنین تاکید کردند که جنایت صهیونیست ها در نابلس بدون مجازات نخواهد ماند. آنها از تشکیلات خودگردان و تمامی نیروهای وابسته به آن خواستند تا با نیروهای اشغالگر صهیونیست در تمامی نقاط تماس واقع در فلسطین اشغالی درگیر شوند.

نمایندگان این گروههای همچنین از مردم در سراسر کرانه باختری خواستند تا دست به تظاهرات شبانه بزنند.

آنان وحدت و تلاش مشترک را شرط لازم و ضروری برای دستیابی به موفقیت و پیروزی بر دشمن صهیونیستی دانستند.


وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز سه شنبه از به شهادت رسیدن شش فلسطینی به نام های حمدی محمد صبری شرف (۳۵ ساله)، حمدی صبیح رمزی قیم (۳۰ ساله )، ودیع صبیح الحوح (۳۱ ساله)، علی خالد عمر عنتر (۲۶ ساله)، مشعل زاهی أحمد بغدادی (۲۷ ساله)، قصی محمود التمیمی (۲۰ ساله ) و زخمی شدن ۲۱ تن دیگر در طی یورش نظامی صهیونیست ها به دو شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری خبر داد.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی امروز پیکر شهدای یاد شده را روی دستان خود تشییع کردند و فریاد ادامه مبارزه با اشغالگران سر دادند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت آفرینی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و پاسخ مقاومت فلسطین گفت که این شهر با خون مسیر عزت را ترسیم می کند، گفت: گروه مبارز عرین الاسود قدرتی به وسعت فلسطین است.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن اعلام وجود کرده است، طی هفته های گذشته با انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها