با پیروزی نتانیاهو، رژیم صهیونیستی در آستانه کشمکشی از نوع دیگر است

پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 11:23

حمزه البشتاوی، کارشناس مسائل سیاسی و نویسنده گفت که پیروزی احزاب راستگرای افراطی به رهبری بنیامین نتنیاهو در انتخابات رژیم صهیونیستی، زمینه ساز درگیری و کشمکش بین احزاب افراطی و گروه های صهیونیست حامی این احزاب است.

العالم - فلسطین اشغالی

البشتاوی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت که پیروزی احزاب راستگرای افراطی به ریاست نتانیاهو، حاصل حمایت گروه های تازه تأسیس صهیونیستی موسوم به " Hilltop Youth" (شبیبه التلال) و "پرداخت بها" و غیره است که در راستای ترویج صهیونیسم نژادپرستی در میان جوانان فعالیت می کند.

آنها معتقدند که دولت یاییر لاپید، در سراسر دوران حکمرانی خود در زمینه های نظامی و تجسسی شکست خورده و هیچ دستاوردی نداشته است.

وی افزود گروه های صهیونیستی که از احزاب راستگرای افراطی به ریاست نتانیاهو در انتخابات رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند، به دنبال جبران شکست فجیع این رژیم در مقابل مقاومت فلسطین در سراسر خاک فلسطین اشغالی هستند. آنها بر این باورند که مقاومت فلسطین برای نابودی کامل رژیم اشغالگر شکل گرفته است.

وی تصریح کرد که انتخابات رژیم صهیونیستی، هیچ ایدئولوژی یا طرحی ندارد بلکه فقط حاصل کشمکش و درگیری بین شخصیت هایی است که هیچ برنامه سیاسی ندارند. به همین دلیل به کشمکش های داخلی گسترده ای در این رژیم خواهد انجامید.

این نویسنده همچنین خاطرنشان کرد که انتخابات این رژیم با سالگرد صدور وعده شوم بالفور همزمان بوده است.

پربیننده ترین خبرها