حزب‌الله: پیروزی بلوک راست افراطی در اسرائیل به معامله تعیین مرزها آسیب نخواهد زد

حزب‌الله: پیروزی بلوک راست افراطی در اسرائیل به معامله تعیین مرزها آسیب نخواهد زد
سه شنبه 17 آبان 1401 - 10:53

البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: پیروزی بلوک راست افراطی در انتخابات کنست اسرائیل به معامله تعیین مرزهای دریایی هرگز آسیب نخواهد زد.

العالم - لبنان

به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌ان‌ای)، حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شکاف شدید در رژیم موقت صهیونیستی و پیروزی ضعیف بلوک راست افراطی خبر از نابودی سریع این رژیم فاقد عناصر بقا را می‌دهد و این مساله ما را نسبت به فروپاشی سریع آن به ویژه با تقویت مقاومت در کرانه باختری که باعث نگرانی سران دشمن نسبت به آینده‌شان شده، امیدوار می‌کند.

البغدادی در ادامه گفت: آنچه در پرونده ترسیم مرزهای دریایی برای حفظ منابع لبنان حاصل شد، هیچ دولتی در آینده نمی‌تواند به آن آسیب بزند و معادله‌ای که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان کلید زد، زمان مشخصی نداشته و برقرار است و مقاومت، آمادگی خود را برای تثبیت این معادله حفظ می‌کند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله با اشاره به اینکه لبنان می‌تواند شما را قدرتی بداند که از ملت و منابع آن در برابر دشمنی که کمین کرده و همواره خصومت خود را علیه لبنان نشان می‌دهد و چشمش را از منابع آن برنمی‌دارد، حفاظت کند، از لبنانی‌ها خواست از بحران‌هایشان خارج شده و برای انتخاب رئیس جمهور سریعا اقدام کنند تا دولتی تشکیل شود که بتواند شرایط وخیم کشور را برطرف کند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها