خبرنگار العالم: اشغالگران به دنبال ایجاد تنش در نوار غزه هستند + فیلم

چهارشنبه 25 آبان 1401 - 15:03

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد: رژیم اشغالگر با متهم کردن نوار غزه به دست داشتن در عملیات قهرمانانه در اراضی اشغالی فلسطین، سعی در تحریک اوضاع در نوار غزه و ایجاد تنش در این سرزمین دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار العالم در رام الله گفت که رسانه های عبری همچنان درباره عملیات قهرمانانه «آریل» در جنوب نابلس صحبت می کنند، زیرا شوک جدیدی به امنیت این رژیم بود.

وی افزود: رژیم اشغالگر تهدیدات خود را پس از کرانه باختری، متوجه نوار غزه کرد، تا جایی که برخی از درون رژیم صهیونیستی، با متهم کردن نوار غزه به تحریک و دست داشتن در این عملیات ها، خواستار واکنش نسبت به آن شدند.

خبرنگار العالم توضیح داد که فلسطینی ها معتقدند که عملیات قهرمانانه آریل در جنوب نابلس واکنشی طبیعی به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی است.

الصرفندی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین بر این باور هستند که کابینه بعدی رژیم اشغالگر تهاجمی‌تر از پیشینیان خود خواهد بود، زیرا این کابینه متشکل از جریان‌های راست افراطی است که کشتار فلسطینی‌ها را برنامه اصلی خود می‌دانند.

واکنش فلسطینیان به عملیات آریل همچنان ادامه دارد؛ این عملیات قهرمانانه در سلفیت در جنوب نابلس منجر به کشته شدن 3 شهرک نشین صهیونیستی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد. پس از اجرای عملیات مذکور، جنبش حماس در شمال نوار غزه راهپیمایی گسترده ای را برای جشن گرفتن این عملیات قهرمانانه و حمایت از آن در کرانه باختری و بیت المقدس سازماندهی کرد.

شایان ذکر است که روز سه شنبه در جریان عملیات قهرمانانه توسط دو جوان فلسطینی در شهرک آریل در جنوب نابلس، سه شهرک نشین کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند. مجریان عملیات پس از تعقیب و گریز و درگیری با رژیم اشغالگر به شهادت رسیدند. رسانه های عبری این عملیات را نشان دهنده شکنندگی سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی ادانستند.

پربیننده ترین خبرها