امیر واحدی در گفتگو با العالم: آسمان ایران امن ترین آسمان جهان است

چهارشنبه 25 آبان 1401 - 17:44

فرمانده نهاجا در خصوص برگزاری مسابقات جام جهانی و امنیت پروازی گفت: مشکلی نداریم و آسمان ایران امن ترین آسمان جهان خواهد بود.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر سرتیپ خلبان "حمید واحدی" فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با شبکه العالم، درباره امنیت آسمان ایران با ذکر این نکته که در "پایگاه شکاری شهید دل حامد چابهار" هستیم، اظهارداشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که پایگاه شکاری دل حامد چابهار نقش استراتژیک و امنیتی منطقه ایفا می کند. پایگاه شکاری دل حامد چابهار با توجه به موقعیت استراتژیکی که دارد نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت در دریای عمان و خلیج همیشه فارس دارد.

وی با بیان اینکه دلیرمردان نیروی هوایی ارتش پای کار هستند، گفت: نیروهای نظامی همیشه آماده دفاع از نظام مقدس و مرزهای ایران هستند.

فرمانده نهاجا با تاکید بر این نکته که دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دکترین دفاعی است تصریح کرد: هدف ما این است که از مرزها و مردم کشور دفاع کنیم.

امیر واحدی با بیان این نکته که آسمان ایران امن ترین آسمان جهان است، یادآور شد: هیچ مشکلی از نظر پرنده ها نداریم.

وی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش آماده و به هوش است تا اگر، شیطنتی از جانب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سربزند به آن پاسخ دهد. وظیفه ما امن نگه داشتن آسمان جمهوری اسلامی است.

فرمانده نهاجا در خصوص برگزاری مسابقات جام جهانی و امنیت پروازی گفت: مشکلی نداریم و آسمان ایران امن ترین آسمان جهان خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها