اختصاصی العالم| حمله به نفتکش در دریای عمان "نمایش اسرائیلی" است

چهارشنبه 25 آبان 1401 - 21:23

شبکه العالم به نقل از منابعی اعلام کرد که حمله به یک نفتکش در دریای عمان طرح و برنامه‌ محور عادی‌سازی عربی-صهیونیستی برای به‌راه انداختن جنجال رسانه‌ای علیه ایران و قطر است و همچنین این حمله، یک نمایش اسرائیلی است که با همکاری برخی از دولت‌های عربی منطقه اجرا می‌شود.

العالم- ایران

به گزارش العالم، دود برخاسته از یک نفتکش در سواحل عمان... نوید خوبی برای منطقه ندارد و در پشت خود یک بازی اسرائیلی را پنهان می‌کند که با همکاری برخی از دولت‌های منطقه با هدف متهم کردن ایران و تأثیرگذاری بر روند برگزاری بازی‌های جام جهانی قطر صورت پذیرفته است.

این همان چیزی است که منابع آگاه در پاسخ به اتهامات مقامات رژیم اشغالگر مبنی بر دست داشتن ایران در هدف قرار دادن نفتکش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی، به شبکه العالم اعلام کردند.

شرکت کشتیرانی اقیانوس آرام شرقی مستقر در سنگاپور که اداره این نفتکش را در اختیار دارد، امروز- چهارشنبه- اعلام کرد که در حال بررسی حادثه مربوط به نفتکش "پاسیفیک زیرکون" است که در سواحل عمان مورد حمله قرار گرفته است. این شرکت همچنین تاکید کرد که گزارشات اولیه نشان می‌دهد که نفتکش توسط یک پرتابه مورد هدف قرار گرفته و هنوز گزارشاتی درخصوص میزان خسارت‌ها نداریم.

هر چند شرکت مذکور به وضوح اعلام کرده این نفتکش توسط یک پرتابه مورد هدف قرار گرفته، ولی رسانه‌های عبری‌زبان با پوشش اظهارات ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا مدعی شده‌اند که این حمله توسط پهپاد ایرانی "شاهد" هدف قرار گرفته است.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی در کنار کشورهای تحریم‌کننده قطر به‌ویژه عربستان سعودی و امارات، سیاست بی‌ثبات کننده و برهم‌زننده امنیت منطقه را دنبال و تلاش می‌کند رویکرد خصمانه علیه قطر را حفظ کند.

ایران که از ماهیت نقشه‌های شیطانی این طرف‌ها به خوبی آگاه است، بلافاصله به قطر اطمینان داد که تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی‌ها در فضایی آرام انجام می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها