بیانیه ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در محکومیت حمله تروریستی ایذه

بیانیه ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در محکومیت حمله تروریستی ایذه
پنج‌شنبه 26 آبان 1401 - 11:46

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه را محکوم کرد و شهادت هفت نفر در جریان این عملیات کور تروریستی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

العالم - بحرین

دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اطلاع‌رسانی خود در این باره نوشت: حمله مسلحانه تروریستی داعشی، وهابی، سعودی، صهیونیستی و آمریکایی که بازار مرکزی ایذه و همچنین حوزه علمیه این شهر در جنوب غربی خوزستان را هدف قرار داد، به شدت محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: همه اینها برای به زانو درآوردن ایران انقلاب اسلامی است. ما تحقق این هدف را غیر ممکن و محال می‌دانیم.

این ائتلاف همچنین تاکید کرد: کشتن شهروندان بی‌گناه اعم از زنان و کودکان در جریان زیارت حرم شاهچراغ شیراز، برانگیختن اغتشاشات در مناطق مختلف، تلاش برای محاصره ایران از همه مرزها و حمایت از تروریسم برای ضربه زدن به ایران، باعث سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد، چراکه این نظام از هر نظر چه از نظر پیوندهای سیاسی و مذهبی و چه از نظر امنیتی و نظامی قوی است و مهمتر از همه، از مقبولیت مردمی قوی و منسجم برخوردار است.

در ادامه بیانیه ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین آمده است: حمله خائنانه و ناجوانمردانه به بازار «ایذه»، گواه شکست تروریسم داعشی، تکفیری، وهابی و سعودی – اماراتی در تضعیف قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز در تضعیف عزم، ایمان و استواری ملت ایران در حمایت از نظام سیاسی خود است. ما اطمینان داریم که ملت ایران با بصیرت، قاطعیت، آگاهی و استواری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی خود حمایت خواهند کرد و ایران را از لوث تروریسم تکفیری داعشی و از چنگال نفاق و عوامل استکبار جهانی و رژیم‌های مرتجع در عربستان و امارات پاک خواهد کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها