امروز در جام جهانی چه خبر است؟ خیز آرژانتین و فرانسه برای آغازی مقتدرانه

امروز در جام جهانی چه خبر است؟ خیز آرژانتین و فرانسه برای آغازی مقتدرانه
سه شنبه 1 آذر 1401 - 10:56

جام جهانی قطر امروز (1 آذر) با برگزاری 4 مسابقه ادامه می‌یابد و نخستین دیدار آن ساعت 13:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

العالم - ورزشی

به نقل از خبرگزاری پی‌ای میدیا، آرژانتین به رهبری لیونل مسی و فرانسه - مدافع عنوان قهرمانی - از جمله تیم هایی هستند که با ادامه دور نخست مسابقات گروهی جام جهانی در روز سه شنبه، رقابت های خود را آغاز می کنند.
روز دوشنبه، انگلستان با شکست دادن ایران با نتیجه 6-2 آغازی چشمگیر داشت. پنالتی دیرهنگام گرت بیل نیز باعث شد تا ولز با آمریکا در یک بازی دیگر همین گروه به تساوی 1-1 دست یابد. همچنین در گروه A، هلند با گل های دیرهنگام کودی گاکپو و دیوی کلاسن، سنگال را 2-0 شکست داد.
لیونل مسی با صحبت در مورد وضعیت جسمانی خود در آستانه بازی نخست گروه C - آرژانتین مقابل عربستان سعودی - اعلام آمادگی کرد.
کاپیتان 35 ساله آرژانتین در یک کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص گفت: «از نظر جسمانی بسیار خوب هستم و شرایط مطلوبی دارم. من هیچ مشکلی ندارم.»


او افزود: «شنیده ام که شایعاتی در مورد غیبت من در بخشی از تمرین یا تمرین جدای من از تیم به دلیل ضربه خوردن وجود دارد. اما این فقط بخشی از اقدامات احتیاطی بود. هیچ چیز عجیب یا غیرعادی وجود ندارد.»
مسی در پنجمین جام جهانی خود، از جمله کسب عنوان نایب قهرمانی آرژانتین در سال 2014، همچنین گفت آگاه است که این لحظه بسیار ویژه ای است - «این به احتمال زیاد آخرین جام جهانی من است، فرصتی برای تحقق رویای من، رویای ما.»
همچنین در بازی‌های روز سه‌شنبه فرانسه - قهرمان جهان - در گروه D حضور دارد که کناره‌گیری کریم بنزما، برنده توپ طلا، به فهرست بازیکنان مصدومش افزوده است.

دیدیه دشان - سرمربی فرانسه - اذعان می‌کند که «آبی‌ها» برخی از شخصیت‌های بزرگ‌ خود را به همراه ندارند، اما معتقد است کسانی که باقی مانده‌اند از این وضعیت به شکلی منفی متأثر نشده اند. به گفته او، «ما به اندازه کافی بازیکنانی داریم که می‌توانند انگیزه بدهند، دیگران را به حرکت درآورند، در رختکن صحبت کنند، در مورد مسائل مختلف صحبت کنند - هم در زمین و هم در حاشیه.»
همچنین در روز سه شنبه دانمارک و تونس در این گروه و مکزیک و لهستان در گروه C مسابقه می‌دهند.
زمان برگزاری بازی‌های امروز به قرار زیر است:
گروه C: آرژانتین - عربستان سعودی، (ساعت 13:30 دقیقه)، مکزیک - لهستان (ساعت 19:30 دقیقه)
گروه D: دانمارک - تونس (ساعت 16:30 دقیقه)، فرانسه - استرالیا (ساعت 22:30 دقیقه)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها