دوست و دشمن واقعی قطر را بشناسید/ بازی رسانه ای جدید "سعودی - صهیونیستی" علیه ایران

دوست و دشمن واقعی قطر را بشناسید/ بازی رسانه ای جدید
چهارشنبه 2 آذر 1401 - 13:44

آهارون هلیوا، رئیس اطلاعات ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد: ایران قصد دارد با هدف برهم زدن بازی‌های جام جهانی در قطر، یک حمله سایبری علیه قطر انجام دهد.

العالم- کشکول

رئیس اطلاعات ارتش رژیم اشغالگر همچنین مدعی شد ایران برای مداخله در بازی‌های جام جهانی در قطر، پشت حمله پهپادی به کشتی متعلق به یک تاجر صهیونیستی در دریای عمان قرار داد.

این مقام صهیونیست در پاسخ به این‌که چرا ایران می خواهد در جام جهانی قطر دخالت کند، می‌گوید: "ایران تحت فشار است... و این فشار به شرایط سخت اقتصادی ایران و اعتراضات علیه نظام مرتبط است! " ولذا سعی می‌کند در بازی های جام جهانی "دخالت" کند!

خنده‌دار است که صهیونیست‌ها به این حد رقت‌بار از گستاخی رسیده‌اند؛ شاید بتوان ناتوانی این رژیم را در تعامل متوجه شد و این ناتوانی، ماشین رسانه‌ای صهیونیست‌ها را بر آن داشته تا ۲۴ ساعته، جنگ روانی علیه ایران به راه انداخته و اخباری مغرضانه علیه این کشور منتشر کنند ولی این موضوع که مسئولان امنیتی نیز در این کمپین ضد ایرانی حضور دارند بازتاب‌دهنده وحشت و ترسی است که صهیونیست‌ها از ایران دارند. به نحوی که یک فعال مجازی در توییتی طنزآمیز نوشته است: رژیم اسرائیل در حال مرگ بالینی به دلیل ترس است، واضح است که ایران مجبور نیست اسرائیل را بمباران کند، زیرا آنها از ترس خواهند مرد.

اگرچه نیازی به پاسخگویی به دروغ‌ها و ادعاهای مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی به‌ویژه در رابطه با ایران نیست، اما حتی مردم ساده هم متوجه شده‌اند که صهیونیست‌ها به نمایندگی از عادی‌سازان عرب در صدد تخریب اوضاع هستند. در حالی‌که همین‌ها به خوبی می‌دانند که ایران بود که حریم هوایی‌اش را بر روی قطری‌ها، در که در محاصره ائتلاف چهارگانه عربی بودند، باز کرد و به آنها این اطمینان‌خاطر را داد که علیرغم توطئه‌های دسیسه‌چینان، برای ایجاد فضای امن در منطقه جهت موفقیت‌آمیز بودن روند برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال در قطر، کمک خواهد کرد.

جهان شاهد حجم کینه و خشم رژیم صهیونیستی و نیز کشورهای محاصره‌کننده قطر بود به‌ویژه زمانی که قطر میزبان جام جهانی شده است و لذا، آنها جنگ روانی شدیدی را علیه این کشور به راه انداخته؛ تا آن را از این میزبانی منصرف کنند، و همزمان این طرف‌های متخاصم، فیفا را تحت فشار قرار می‌دادند تا حق این میزبانی را از قطر بگیرد. در حالی‌که ایران بارها از آمادگی خود برای ارائه هرگونه کمکی به قطر در جریان برگزاری این مسابقات خبر داد.

قطری‌ها آنقدر باهوش هستند که هرگز تحت تاثیر دروغ‌های مربوط به پهپاد و نفتکش متعلق به یک تاجر اسرائیلی قرار نمی‌گیرند. این نمایشنامه‌ای است که ائتلاف سعودی- اماراتی به کارگردانی اسرائیل، آن را روی صحنه برده‌اند.

پربیننده ترین خبرها