به دنبال شکست تیم ملی آلمان از ژاپن؛

دیلی میل: آلمانی‌ها حمایت از همجنس‌گرایان را عامل شکست تیم ملی‌شان می‌دانند

دیلی میل: آلمانی‌ها حمایت از همجنس‌گرایان را عامل شکست تیم ملی‌شان می‌دانند
پنج‌شنبه 3 آذر 1401 - 09:46

به دنبال شکست تیم ملی آلمان در برابر ژاپن، مردم آلمان علت این شکست را تمرکز تیم ملی کشورشان بر مسائل سیاسی و حمایت از همجنس‌گرایان و بی‌احترامی به فرهنگ قطر دانستند.

العالم ـ اروپا

تیم ملی آلمان پیش از شروع دیدار با ژاپن در حرکتی اعتراضی به قوانین قطر به عنوان کشور میزبان جام جهانی، به عدم امکان حمایت از همجنس گرایان واکنش نشان داد. ٰ

این ممنوعیت البته با حمایت فیفا مواجه شده و اعلام شده است که حمل هرگونه نمادهای همجنسگرایی از سوی بازیکنان فوتبال در جام جهانی قطر با اخطار کارت زرد مواجه خواهد شد.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارشی تاکید کرد که به دنبال شکست آلمان در برابر ژاپن در جام جهانی، مردم آلمان تیم ملی کشور را متهم کردند که فقط بر مسائل سیاسی تمرکز می کند.

روزنامه دیلی میل نوشت: بسیاری از آلمان ها تاکید دارند که این شکست حق بازیکنان تیم ملی بود زیرا آنها فقط بر مسائل سیاسی تمرکز کردند و از وظیفه اصلی خود منحرف شدند.

یکی از کاربران فضای مجازی آلمان نوشت: این شکست حق آلمان بود زیرا بیش از اندازه به شعارهای همجنس گرایان و مسائل سیاسی اهمیت می دهد.

یکی دیگر از کاربران گفت: آلمان روز چهارشنبه می بایست به فرهنگ قطر احترام می گذاشت.

بسیاری از کاربران آلمانی در تویتر تاکید کردند که «این باخت حق آلمان بود. به فرهنگ قطر احترام بگذارید و سیاست احمقانه خود را از فوتبال دور نگه دارید».

پربیننده ترین خبرها