فعال بحرینی: هرتزوگ جنایتکار و قاتل برادران فلسطینی ماست

يکشنبه 13 آذر 1401 - 17:42

ویدئویی از "علی مهنا" یکی از فعالان بحرینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم می‌کند.

العالم ـ بحرین

"یوسف الجمری" یکی از فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی در بحرین در حساب رسمی خود در تویتر ویدئویی از اظهارات "علی مهنا" را منتشر کرد.

در این ویدئو علی مهنا در حالی که پرچم فلسطین و پرچم کشورش بحرین را به دست گرفته است، تاکید می کند که اسحاق هرتزوگ یک جنایتکار است و برادران فلسطینی ما را به قتل می رساند. مردم عرب و مسلمان بحرین با سفر شوم رئیس جنایتکار رژیم صهیونیستی به بحرین مخالفت می کنند. من به عنوان یک بحرینی نمی پذیرم که این جنایتکار خاک میهن مرا آلوده کند. بحرینی ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفند. عادی سازی یک خیانت است.

هرتزوگ طی سفری رسمی امروز وارد منامه پایتخت بحرین شد و در بدو ورود، مورد استقبال عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین قرار گرفت.

مقامات بحرینی پیش از سفر به هرتسوگ اطمینان داده‌اند که در هنگام سفر وی به این کشور، تظاهراتی علیه وی رخ نخواهد داد.

با این حال مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در چند روز گذشته، مخالفت دوباره خود را با قدم گذاشتن "اسحاق هرتسوگ" رئیس رژیم صهیونیستی به خاک کشورشان اعلام کرده و عادی سازی روابط آل خلیفه با این رژیم را محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها