اعترافات تکان دهنده نظامیان صهیونیست به کشتار الطنطوره در سال 1948

پنج‌شنبه 17 آذر 1401 - 22:43

ویدئویی از اعترافات تکان دهنده دو سرباز صهیونیست درباره کشتار الطنطوره در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

العالم – فلسطین اشغالی

یکی از نظامیان صهیونیست در این فیلم مس گوید: الطنطوره یک روستای ثروتمند با خانه‌های زیبا بود، یک سرباز در آنجا به یک دختر 16 ساله تجاوز کرد، ما با یک انسان بسیار وحشی همراه بودیم که به سادگی روستاییان را در قفس جمع می‌کرد و آنها را می‌کشت. همه مردان را جمع کردند و به آنها دستور دادند که روی زمین بنشینند و یکی از سربازان با مسلسل آمد و به سمت آنها شلیک کرد.

وی افزود: این همان چیزی است که در قتل عام الطنطوره اتفاق افتاد، سربازان یک شعله افکن برداشتند و اهالی را سوزاندند، وحشتناک بود. ما از صحبت در مورد اقدامات او منع شدیم و من هم آن را برای کسی بازگو نکردم زیرا یک رسوایی بزرگ است و من نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

نظامی صهیونیست دیگری در این فیلم می گوید، در سه چهار ماه اول من فقط می کشتم، دستگیر نمی کردم، در جریان نبرد اگر یکی از آنها دستش را بلند می کرد دستگیرش نمی کردم بلکه به او شلیک می کردم. اگر دانش آموزان یک کلاس مدرسه می ایستادند و دستشان را بالا می بردند و من آنها را در آن روز می دیدم، همه آنها را می کشتم.

این صهیونیست در پاسخ به این سوال که چند نفر را کشتی، خندید و گفت: نمی دانم چند نفر را کشتم، 250 گلوله داشتم که تا آخرین گلوله شلیک کردم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها