جنگ ترکیبی علیه ایران| ائتلاف شیطانی برای تجزیه کشور و هوشیاری ملت

جنگ ترکیبی علیه ایران| ائتلاف شیطانی برای تجزیه کشور و هوشیاری ملت
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 15:05

تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، بر لزوم تعقیب و مجازات سریع و قاطع مجرمان توسط طرف‌های مسئول، انعکاسی از تدبیری و هوشیاری رهبری ایران در تعامل با جنگ ترکیبی است آمریکا و اسرائیل با تبانی رژیم سعودی و اذناب داخلی‌شان علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.

العالم- کشکول

حدود ۳ ماه است که ایران در معرض هجمه‌ها و جنگ ترکیبی قرار گرفته‌است که توطئه‌گران طی آن، نمادهای دینی شیعیان و سنی‌ها و تمام قوم‌ها و نمادهای وطن‌پرستی را با فجیع‌ترین شیوه‌ها- که تفاوتی با شیوه‌های داعش ندارد- هدف قرار می‌دهند.

این ائتلاف آمریکایی- صهیونیستی که مورد حمایت مالی سعودی است برخی ساده‌لوحان را تحریک می‌کنند که به نمادهای شیعیان و سنی ها تعرض کنند که هدف نهایی تمام این جنایات بی‌ثبات کردن اوضاع داخلی ایران به امید تجزیه کشور و ایجاد تفرقه بین ملت آن است.

این اشتباه است که باور کنیم ائتلاف منحوس از طریق ترور علمای دینی شیعه و سنی فقط درصدد ایجاد فتنه میان این دو مذهب است بلکه این هدف، تاکتیکی است ولی هدف استراتژی این ائتلاف، به راه انداختن حمام خون در ایران و تجزیه و تکه‌تکه کردن این کشور است تا اسرائیل را از امنیت و آرامش لبریز کنند و آمریکا نیز بدون هیچ مانعی، ثروت‌های کشورها را مصادره و چپاول کند.

در صورتی این ائتلاف شیطانی علیه مردم ایران به ترور مستتقیم و ترور علمای مسلمان شیعه و سنی به صورت داعش‌گونه دست می‌زند که مرحله نخست سناریوی آن، یعنی مرحله جنگ روانی از طریق بزرگنمایی تظاهرات و تجمعات، نتیجه می‌داد در حالی‌که این مرحله به تاریخ پیوسته است؛ امری که باعث شده ائتلاف شر به مرحله ترورها و کشتارها روی بیاورد که قطعا با شکستی مفتضحانه‌تر از شکست در مرحله نخست مواجه خواهد شد.

مردم ایران که برای رهایی مردم منطقه از دست داعش و حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت خود در کنار آنها ایستادند، توانایی بیشتری در دفاع از تمامیت ارضی، حاکمیت و منافع خود دارند.

پربیننده ترین خبرها