ادامه تظاهرات بحرینی‌ها در سالروز «شهدای بحرین»

ادامه تظاهرات بحرینی‌ها در سالروز «شهدای بحرین»
شنبه 26 آذر 1401 - 22:58

مردم بحرین شامگاه شنبه به مناسب سالروز شهدای قیام مردمی 14 فوریه، در برخی از مناطق این کشور تظاهرات برگزار کرده و علیه آل خلیفه پادشاه بحرین شعار سر دادند.

العالم - بحرین

مردم بحرین در این تظاهرات با در دست داشتن تصاویر شهدای قیام مردمی 14 فوریه، علیه «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین شعار سر دادند.

به گزارش البحرین الیوم، این تظاهرات شامگاه شنبه در منطقه «سماهیج» جزیره المحرق آغاز شده است و در آن شرکت کنندگان بار دیگر وفادارای خود را به شهدا قیام 14 فوریه سال 2011 اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، اهالی منطقه السنابس نیز به مناسبت سالروز شهدا که آنرا روز «عید الشهدا» نامگذاری کرده‌اند، برای همبستگی با اسرای در بند آل خلیفه تظاهرات کردند.

بحرینی‌ها همچنین با سردادن شعارهایی، خواستار محاکمه مسئولان و عاملان جنایات رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان سیاسی شدند.

امروز همچنین آیت الله شیخ عیسی قاسم در پیامی به مناسبت سالروز شهدای بحرین، اعلام کرد که روز شهید، روز تجدید عهد آزادگان برای ادامه راه جهاد در راستای اصلاح و تحول در مسیر بزرگ انسانی و اسلامی است.

رهبر معنوی شیعیان بحرین گفت: روز شهدا برای این است که به یاد داشته باشیم که روز شهادت در راه خدا، بزرگترین و شریف‌ترین و با ارزش‌ترین روز زندگی شخصی است که شهادت نصیبش می‌شود و مایه مباهات است؛ چراکه موفقیت او بزرگترین توفیق است و سعادت بزرگ در نتیجه آن حاصل می‌شود.

پربیننده ترین خبرها