حماس بیانیه حمایتی پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حماس بیانیه حمایتی پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
شنبه 26 آذر 1401 - 23:01

جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه جانبدارانه اخیر پارلمان اروپا درباره "راه حل دو کشوری" را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: تصمیم پارلمان اروپا یک جانبداری آشکار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: تصمیم پارلمان اروپا واقعیت‌های میدانی را نادیده می‌گیرد و این درحالی است که در آن به راه‌حل موسوم به «دو کشوری» اعلام پایبندی شده است، در این بیانیه همچنین سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و طرح‌های شهرک‌سازی آن نادیده گرفته شده است.

حماس همچنین تاکید کرد: این عادلانه نیست که پارلمان اروپا به خاطر سربازان اشغالگر که در جریان تجاوز به غزه و کشتار کودکان و غیرنظامیان توسط مقاومت اسیر شدند، ناراحتی کند و این درحالی است که پارلمان اروپا درد و رنج هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر را نادیده می‌گیرد.

حماس همچنین توصیف مقاومت غزه در بیانیه پارلمان اروپا به عنوان "تروریسم" را محکوم و تاکید کرد: این اقدام چراغ سبزی به صهیونیست‌ها برای ارتکاب جنایت علیه فلسطیتی‌ها است.

این جنبش در ادامه خواستار بازنگری اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی در این تصمیم شد.

به گزارش ایرنا، اتحادیه اروپا اخیرا بیانیه‌ای را تحت عنوان "چشم‌اندازهای راه حل دو کشوری" در جانبداری از رژیم صهیونیستی صادر کرد و در آن از مقاومت فلسطین در نوار غزه با لفظ "تروریسم" یاد کرد.

پربیننده ترین خبرها