العامری خواستار تقویت کار اطلاعاتی در کرکوک شد

العامری خواستار تقویت کار اطلاعاتی در کرکوک شد
يکشنبه 27 آذر 1401 - 19:26

رئیس ائتلاف الفتح عراق در پی حمله تروریستی امروز در استان کرکوک که به کشته شدن 9 پلیس فدرال عراق منجر شده است، خواستار تقویت کار اطلاعاتی و انجام عملیات پیشگیرانه در این استان شد.

العالم - عراق

هادی العامری امروز (یکشنبه‌) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «بار دیگر شرارت، سر خود را بالا می‌برد و تروریسم به خیانت، بزدلی و تجاوزگری خود باز می‌گردد تا به نیروهای دلاور امنیتی آسیب برساند».
به گزارش العهد نیوز، رئیس ائتلاف الفتح افزود: «خبر شهادت امروز گروهی از پلیس فدرال قهرمان در حمله تروریستی بزدلانه در حومه ناحیه الریاض استان کرکوک موجب تاسف و تاثر ما شده است».
العامری گفت: «نیروهای مسلح و فرماندهان دائما هشیار باشند، عناصر تروریستی را تعقیب کنند، کار اطلاعاتی را تقویت کنند، مردم مناطق آزاد شده را در آن مشارکت دهند و عملیات پیشگیرانه را برای متفرق کردن تروریست‌ها انجام دهند».
بر اثر انفجار امروز یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر نیروهای پلیس فدرال در استان کرکوک‌ در شمال این کشور 9 نفر از آنها کشته شدند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک، ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق و همچنین خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی کرده و برای شهدای این اقدام تروریستی علو درجات و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت کرد.

پربیننده ترین خبرها