فرمانده سنتکام: به دنبال فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپادهای ایران هستیم

فرمانده سنتکام: به دنبال فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپادهای ایران هستیم
جمعه 2 دی 1401 - 12:59

فرمانده مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا از تلاش ارتش این کشور برای فناوریهای جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی خبر داد.

العالم - آمریکا

مایکل کوریلا فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا از تلاش ارتش این کشور برای فناوریهای جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی خبر داد.

کوریلا با اشاره به نیروی ویژه ارتش آمریکا موسوم به TASK FORCE 39 در زمینه ابداع فناوریهای نظامی جدید گفت: این نیرو فناوریهای جدید و ماهیت آنها شامل ناوگانی از وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین با وسایل نقلیه زمینی سرنشین دار را مورد آزمایش قرار میدهد که به ما اجازه میدهد از نیروهای خود محافظت کنیم.

وی با اشاره به فعالیتهای این نیرو تاکید کرد که نیروی 39 به دنبال فناوریهای جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی است.

فرمانده سنتکام در ادامه تاکید کرد، همانطور که میدانید پهپادهای ایرانی یک خطر در منطقه هستند. ایران، در حال ساخت پهپادهای بزرگتری هستند که می توانند با محموله های مرگبار بیشتر پرواز کنند.

وی افزود: همه این تلاشها زیر چتر ابداعات فناوریهای جدید هستند که در سراسر سنتکام در دست اجراست. این چیزی است که ما در حال کار بر روی ابدعات جدید هستیم و به شرکای خود نیز در این زمینه نیاز داریم چرا که ضروری است تلاشهای خود برای ابداع فناوریهای جدید افزایش بدهیم. چون همانطور که میدانید منطقه، همچنان در شرایط خطرناک باقی مانده است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها