وقتی که آمریکا رایحه «شهادت» سردار سلیمانی را در منطقه منتشر کرد

وقتی که آمریکا رایحه «شهادت» سردار سلیمانی را در منطقه منتشر کرد
چهارشنبه 14 دی 1401 - 09:20

یک بانوی مسیحی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به «شکستن شیشه عطر» تشبیه کرد. وقتی شیشه عطر سالم است، عطر تنها داخل و در فضایی محدود باقی می ماند اما آنگاه که شیشه عطر شکسته شود، عطر درونش همه جا پخش می شود، و فضا را پر می کند.

العالم - کشکول

راز شهادت طلبی همیشگی سردار سلیمانی که همواره در زمان حیاتش، از آن به عنوان آرامش درد درون خود سخن می گفت در اینجا نهفته است که «لحظه شهادت شهید، هنگامه قیام یک ملت است»؛ خون پاک و مطهر شهدا اکسیر جان بخشی به ملت هاست و این حقیقت را «شهید سلیمانی» بسیار بیش از «فرمانده سلیمانی» به ما آموخت.

در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمش شهید سردار ابومهدی المهندس، دیگر حاج قاسم در میان ما به عنوان «فرمانده نظامی» حضور ندارد، اما حضور شهید سلیمانی را نیک احساس می کنیم. حال که شیشه عطر وجود سلیمانی شکسته است به گونه ای تاثیرگذارتر در میان ما حضور دارد، میلیون ها ایرانی و غیرایرانی را با رایحه عطرآگینش مسحور خود کرده است. به‌جای یک حاج قاسم سلیمانی، اکنون «سلیمانی‌ها» هستند که گرداگرد مقبره او می گردند و قاتلانش را تهدید می‌کنند و زمین را در زیر پای اشغالگران آمریکایی در منطقه به لرزه در می آورند به طوری که دشمن در منطقه حتی از سایه خودش نیز بترسد.

ترامپ بی عقل به همراه پمپئو دوست بی عقل تر از خودش بر این توهم بودند که در صورت خلاص شدن از دست حاج قاسم سلیمانی می توانند با آزادی مطلق در منطقه هرکاری دوست دارند انجام دهند، در حالی که سردار سلیمانی ادعای آمریکایی ها را در «حمایت نکردن از داعش» کاملا باطل کرد و به همه دنیا به خوبی نشان داد که «داعش» به نمایندگی از آمریکا برای تجزیه کشورهای منطقه و نسل کشی مردمان آن تلاش می کرد.

اکنون عطر سردار سلیمانی منطقه را پر از صدها هزار «سلیمانی» تشنه شهادت و مرگ در راه رهبرشان کرده است، تا آنجا که مقامات ارشد آمریکایی، صراحتا اعتراف کردند که «کشتن سلیمانی تنها باعث شد هاله مرگ همواره دور سر آمریکایی‌ها در منطقه بچرخد و امنیت آمریکا نسبت به قبل کمتر شود.»

عطر وجود شهید سلیمانی تا ابد در منطقه خواهد پیچید و رایحه معطر شیشه عطر شکسته اش تا پاک شدن خاک سراسر منطقه از آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی باقی خواهد ماند و هرگز اجازه نخواهد داد دست اندرکاران جنایت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، لحظه ای روی آسایش و امنیت را ببینند و شاهد ما بر این گفته، همین ارتش «سلیمانی» است که همه جا را پر کرده و فریاد می زند: «انتقام خون شهید سلیمانی و شهید المهندس را خواهد گرفت».

پربیننده ترین خبرها