شکست برنامه‌های اشغالگران و آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی/ افزایش توانمندی محور مقاومت در منطقه

شکست برنامه‌های اشغالگران و آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی/ افزایش توانمندی محور مقاومت در منطقه
پنج‌شنبه 15 دی 1401 - 12:21

پس از ترور دو شهید بزرگوار سلیمانی و مهندس، توانمندی‌های مقاومت هزاران برابر شده و پرچم اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه، همچنان پابرجاست؛ پس از شهادت این رهبران بزرگ «محور مقاومت» در منطقه به ویژه فلسطین قوی‌تر ظاهر شد.

العالم - نظرکده

ناظران سیاسی معتقدند دو شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خارق‌العاده‌ای بودند که دشمن صهیونیستی را به وحشت انداختند؛ به همین خاطر آنها را هدف قرار دادند.

در مراسم گرامیداشت این دو شهید بزرگوار، به ایشان به عنوان رمز، سمبل اخلاق و الگویی راهبردی و استراتژیک اشاره می گردد؛ همواره از ایشان به عنوان «رمز مقاومت» یاد می شود و دستاوردهای مهم راهبردی و استراتژیک این رهبران مقاومت در برابر دشمن، خاطرنشان می گردد.

راهپیمایی هایی که به مناسبت بزرگداشت رهبران پیروزی برگزار شد، این پیام را دارد که شاید جسم این شهدا در میان ما نیست، اما روحیه مقاومت، جنگندگی و دستاوردهای مهم آنها همواره در میان نسل های آینده باقی است.

در همین زمینه، رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کردند که دو شهید بزرگوار سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، برای آمریکا و رژیم صهیونیستی، کابوس وحشتناکی را به نمایش گذاشتند و دشمن از این دو شهید بزرگوار به شدت وحشت داشت؛ تا بدانجا که اقدام به ترور آنها کرد.

«دشمن صهیونیستی و آمریکایی‌ها معتقد بودند که با ترور سردار سلیمانی و مهندس، محور «مقاومت» ضعیف می‌شود و از بین می رود؛ اما واقعیت ثابت کرد که محور مقاومت در برابر هژمونی و هیمنه آمریکا در همه جا از جمله سوریه، عراق، لبنان و فلسطین دائما در حال قوی‌تر شدن است.

عملیات مجاهدان فلسطینی در کرانه‌باختری مانع از ورود نیروهای صهیونیست به شهرها در این منطقه شده و آسایش را از اشغالگران گرفته است، حتی در بیت‌المقدس، شاهد مقابله جدی مردم فلسطین با جنایت صهیونیست‌ها هستیم.

برنامه اشغالگران مبنی بر توقف مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی، تاکنون شکست خورده و نیروهای مقاومت بیش از پیش برای مبارزه بسیج شدند و با گسترش این محور، کابوس وحشتناکی را برای دشمن صهیونیستی رقم زدند.

پربیننده ترین خبرها